בעלת כלב מסין נותרה בהלם לאחר שהווטרינרים גילו כי הבולדוג הצרפתי האהוב שלה בלע 11 ברווזי גומי - מה שהוביל אותו לניתוח חירום, כך דיווח ה-Asia Wire.

גברת ליו, כפי שכונתה על ידי התקשורת המקומית בשנגחאי, הבחינה לראשונה כי משהו לא בסדר כאשר ברווזון גומי אדום מהאוסף שלה נעלם. היא סיפרה כי היא מקבלת ברווזי צעצוע לעתים קרובות כמתנה בעת רכישת מארזי משקאות. כשהחלה לחשוד כי הכלב קשור להיעלמותו של צעצוע הגומי - היא הסיעה אותו לווטרינר בדחיפות.

היא נותרה המומה לגמרי בזמן שהרופאים ביצעו צילום רנטגן לבטנה של חיית המחמד - ואיתרו שם לפחות חמישה עצמים זרים. הבולדוג הצרפתי הובהל בזריזות לניתוח חירום, שם הצליחו הווטרינרים לשלוף שישה ברווזים נוספים שלא נראו בצילום. בסך הכל הוצאו מקיבתו של הכלב 11 ברווזי גומי קטנים.

בליעת צעצועי גומי עלולה להיות קטלנית עבור חיות מחמד, בין אם מדובר בברווז גומי או בצעצועים אחרים פשוטים. במקרים מסוימים, העצמים לא יגרמו לנזק אך במקרה הכי גרוע הם עלולים לגרום לחנק או לחסימה במערכת העיכול. בפלטפורמת המדיה החברתית הסינית Douyin, ליו פרסמה סרטון בו היא נוזפת בכלב, שנראה מתעלם ממנה תוך כדי תנומה על רגליה.