חשבון ה-TikTok הפופולרי @psychologylove100 המחזיק במאות אלפי עוקבים, שיתף לאחרונה אשליה אופטית שהצליחה לסקרן את הגולשים ברשת. הוא פרסם כי לתמונה שני צדדים, ומה שתראו קודם אומר עליכם הרבה

בתמונה ניתן לראות ברווז ורדרד אך חלק מהצופים הבחינו בכלל בארנב - כל אחת מהדמויות עשויה להוכיח משהו אחר על אופייכם. האשליה הזו שותפה על ידי אשף הפסיכולוגיה של TikTok, שצבר עד כה מיליון ו-200,000 צפיות על מבחן האישיות הזה. הביטו בה וקבעו: מה ראיתם קודם?

@psychologylove100 What do you see? #psycologytest #personlatytest #psycologytricks #psychologyexperiments ♬ original sound - Psychologylove

"אם הבחנתם קודם בפניו של בארנב, זה אומר שבכל פעם שאתם עושים צעד אתם שואלים את עצמכם לא מעט שאלות ושוקלים האם כדאי. אתם אנשים פשוטים יחסית וברוב המקרים אתם לא משנים את דעתכם. יש לכם צורך באוריינטציה משפחתית ואתם תמיד בחיפושים אחר מישהו שיוכל להבין את השקפת העולם המיושנת שלכם. אתם נאמנים במערכות יחסים, הן באהבה והן בחברות", אמר אשף הפסיכולוגיה.

עוד הסביר יוצר התוכן: "אם שמתם לב לברווז קודם, לעתים קרובות אתם מקבלים החלטות על סמך הרגש. אתם הולכים בעקבות הלב ולא אוהבים שאחרים אומרים לכם מה לעשות. כשישנה משימה שקרובה לליבכם, אתם תמיד סבלניים, מתודיים ונחושים", סיכם.