טיסה של חברת התעופה Delta מאטלנטה שבג'ורג'יה, ארה"ב לברצלונה שבספרד, נאלצה להסתובב ולבצע נחיתת חירום לאחר שאחד מהנוסעים סבל משלשול חריף, לא הצליח לשמור על הצואה במעי ו"ברח לו" לאורך כל פנים המטוס.

מטוס האיירבוס A350 היה במרחק של כשעתיים מאטלנטה לספרד ביום שישי האחרון, כשהטייס ביקש לחזור בגלל התקרית. "יש לנו בעיית סכנה ביולוגית", אמר הקברניט לבקרת התעבורה האווירית ברגע שהוקלט ושותף ברשתות החברתיות. "יש לנו נוסע שלצערנו הרב שלשל לאורך כל המטוס, אנחנו נאלצים לחזור לאטלנטה".

זהות הנוסע לא פורסמה, אך הנוסעים והצוות הועברו למטוס אחר והטיסה (DL194) הגיעה לבסוף לברצלונה בשעה 17:10 למחרת (שבת) - שמונה שעות מאוחר יותר מהמתוכנן, כך לפי Flightradar24. לא דווח האם הנוסע שסבל מהבעיה עלה על המטוס הנוסף לספרד.

צוותי הניקיון של רשות שדות התעופה הפדרלית קרצפו את המטוס לאחר שנחת באטלנטה, שכן רישומי הטיסות מראים כי הוא המריא שוב מאוחר יותר. בכירים בחברת התעופה אישרו כי אחד מהנוסעים סבל מ"בעיה רפואית" במטוס והיה צורך לנחות נחיתת חירום, כך לפי Insider.

מטוסים של חברת דלתא, ארכיון (צילום: REUTERS/Mike Segar/File Photo)
מטוסים של חברת דלתא, ארכיון (צילום: REUTERS/Mike Segar/File Photo)

החברה אמנם לא פירטה מהן הסיבות הרפואיות שהביאו לנחיתת החירום. "הצוותים שלנו עבדו במהירות ובבטחה כדי לנקות את המטוס ביסודיות ולהביא את לקוחותינו ליעד הסופי שלהם", אמר דובר דלתא. "אנו מתנצלים בפני הנוסעים על העיכוב ועל אי הנוחות בתכנית הנסיעה שלהם".