גבר נשוי הרשה לאשתו להשתתף באורגיה עם עוד 18 גברים - כשהוא אפילו לא אחד מהם. לדבריה, "זה הדבר הטוב ביותר שקרה" לנישואים שלהם וכי מאז הם משגשגים.

לואיז, אשתו והאם לשניים, סיפרה שגדלה במשפחה דתית מלוכדת באוסטרליה כשחשפה את הלילה הפרוע בפודקאסט The Sex Files. היא חשפה שהפנטזיה על סקס עם זרים לא הניחה לה במשך שנים וכי היא החליטה להעלות זאת בפני בעלה - שבאופן די מפתיע, נתן את ברכתו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

הגשימה פנטזיה ובעלה צפה מהצד (צילום: אינגאימג')
הגשימה פנטזיה ובעלה צפה מהצד (צילום: אינגאימג')

לדבריה, היא הזמינה תחילה רק עשרה גברים אך לאחר מכן צירפה עוד שמונה: "את רובם לא פגשתי קודם לכן. הצעתי לבעלי לצפות מהצד כי זה נחמד שיש מישהו שאני כן מכירה ומקנה לי ביטחון". בנוסף, הסבירה לואיז כי האורגיה שיפרה את הסקס בינה לבין בעלה - וזאת למרות שהוא כלל לא השתתף בה פיזית.

"חלק עיקרי מהפנטזיה שלי הוא שאני לא מכירה את הגברים האלה, הם זרים ואקראיים ואין ציפייה או שיפוטיות. אנחנו לא מחליפים מספרים ואני לא יודעת מה שמם ולעולם כנראה לא נתראה שוב. אין רגש או משהו דומה לזה והכל לפי התנאים שלי", אמרה.

חילק קונדומים למשתתפים (צילום: אינג'אימג')
חילק קונדומים למשתתפים (צילום: אינג'אימג')

לואיז סיכמה ואמרה שהחוויה הייתה "הדבר הטוב ביותר שעשיתי אי פעם עבור הנישואים שלי" והיא סבורה כי לרוב הנשים יש פנטזיות נסתרות. "כמו הרבה הרפתקאות שחוויתי, זה הוסיף ממד חדש לנישואים שלי ואני ובעלי עדיין מדברים על זה".