אם מזועזעת הזהירה הורים אחרים מפני סכנה אפשרית, והסבירה להם שלא לאפשר לילדיהם לנעול נעלי קרוקס כשהם עולים או יורדים במדרגות נעות. היא שיתפה את התמונות של התקרית ברשת והתברר לה כי היא לא היחידה שזה קרה לה.

אוליביה ג'יל, פרסמה פוסט ברשת החברתית פייסבוק בו סיפרה כי עלתה עם בתה - שנעלה נעלי קרוקס ורודות - במדרגות נעות וכשהגיעו לאמצע הדרך, נעל הקרוקס של בתה נתפסה בצד המדרגות הנעות ו"נגרסה" לתוכן. צפו בתיעוד:

ג'יל שיתפה את התמונות של הנעל אחרי התאונה, כאשר כל החלק המכסה את אצבעות הרגליים נתלש ממקומו. למרבה המזל, הבת יצאה ללא פגע מהתאונה הזו שהייתה יכולה להסתיים אחרת, אך אמה נותרה מבועתת מהחוויה והשתמשה בתיעוד כדי להזהיר אחרים.

"היום הנעל של בתי נלכדה בצד מדרגות נעות באמצע הדרך ללמעלה", כתבה בפייסבוק. "במזל גדול משכתי לה את הרגל מיד. תהיו זהירים והרחיקו את הילדים שלכם מהצדדים של המדרגות הנעות". גולשים רבים מיהרו להביע את תמיכתם ולא מעט אף חלקו חוויות דומות שחוו. "אותו הדבר קרה לבן שלי לפני שבועיים ביוניברסל", שיתפה אם אחת. "האם ידעת שבדיסני וורלד לא מאפשרים לנועלי קרוקס לעלות במדרגות נעות בדיוק מהסיבה הזו?", ציין אחר.