חברת התעופה אייר קנדה הביעה התנצלות בפני שתי נוסעות שלוו מהמטוס על ידי אבטחת נמל התעופה לאחר שהתלוננו על ש"המושבים שלהן מרוחים בקיא". מהחברה נמסר: "הנוסעות אכן לא זכו לסטנדרטים להם הן ראויות".

התקרית אירעה בטיסה מלאס וגאס שבארה"ב למונטריאול שבקנדה ב-26 באוגוסט, כשנוסעת אחרת, סוזן בנסון מניו ברונסוויק, סיפרה כי ישבה בשורה מאחורי שתי נשים וגבר. "היה קצת ריח רע באזור שלנו אבל לא ידענו בתחילה מה הבעיה", כתבה בפייסבוק שלושה ימים לאחר מכן.

מטוס, טיסה. אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
מטוס, טיסה. אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

"ככל הנראה, אייר קנדה ביצעה 'ניקיון מהיר' לפני העלייה למטוס אבל היה די ברור שהם לא הספיקו לעשות ניקיון יסודי". לדבריה של הנוסעת, העובדים ריססו את האזור במטהר אוויר כדי לנטרל את הריח אך זה לא הועיל. הנוסעים שישבו שם אמרו לדיילות שהמושב וחגורת הבטיחות עדיין רטובים והם עדיין יכולים לראות שאריות של הקאות.

כמובן, הטיסה הייתה מלאה ולצוות הטיסה לא נותר אלא לומר להם שהם ייאלצו להישאר במקומות שהוקצו להם. לאחר כמה דקות התעוררה מהומה במטוס והטייס נאלץ להתערב ואמר להן כי הן יכולות לעזוב ולהזמין טיסה חדשה על חשבונן "או שהן ילוו מהמטוס על ידי האבטחה".

טיסה, מטוס (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')
טיסה, מטוס (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')

"הן היו נסערות ותקיפות, אבל לא גסות רוח", סיפרה הנוסעת. לאחר מכן, הן אכן הורדו מהמטוס. בהודעתה, חברת התעופה מסרה כי היא עדיין בוחנת את הנושא ויצרה קשר עם הנוסעות "כיוון שנהלי התפעול שלנו לא פעלו כראוי במקרה זה. הבענו התנצלות בפני הלקוחות וכמובן שהן יפוצו".