אישה בת 30 ואם לשלושה, חשפה כי הניקה לראשונה את בעלה, גם הוא בן 30, בשנת 2016, ומאז הם לא הביטו לאחור. למרות שתחילה הדבר היה כמחווה של הבעל לאשתו כדי לסייע לה בעת ייצור מוגבר של חלב, הזוג מצא את עצמו נהנה מהרעיון ואף טען כי הדבר שיפר את חיי הנישואים שלהם.

רייצ'ל ביילי מפלורידה, תמיד דאגה להאכיל את ילדיה קודם, רגע לפני שבעלה, אלכסנדר, מסייע לה לסיים את החלב שנשאר בשדיה. "כשבתי הבכורה טרוי - כיום בת שבע - ינקה, נסעתי לשיט עם אלכסנדר. שכחתי את משאבת החלב שלי וסבלתי מכאבים קשים במשך יומיים. חששתי שאחטוף זיהום והחלטנו יחד שהוא ינסה לינוק כדי להקל עליי", סיפרה.

לדבריה, הם היו מודעים לעובדה שהדבר אינו מקובל אך הם המשיכו לעשות זאת. "חשבנו שזה מוזר שבן הזוג שלי יונק ממני, אבל ברגע שעשינו את זה הבנו שזה בסדר גמור", שיתפה האם. "אלכסנדר אמר שהטעם שונה ממה שהוא ציפה, וזאת בהשוואה לטעם החלב הרגיל שהכיר".

למרות תגובותיהם של זרים, ביילי התעקשה כי אין שום דבר חריג במה שהיא ובן זוגה לחיים עושים. "זה לא קינקי עבורנו, זה הפך לעניין רגשי. אני נהנית להניק אותו כי זה מאפשר לנו לבלות זמן איכות יחד. זה בהחלט קירב בינינו כזוג", אמרה.

לדבריה, כשנכנסה להריון בפעם השנייה והשלישית היא סבלה מעודף חלב והניקה את בעלה בבוקר, בצהריים ובערב. כעת, בנה הצעיר בן שנתיים ומכיוון שהיא מייצרת הרבה פחות חלב, היא מניקה את בן ה-30 רק בלילה. 

"זה נושא אישי אבל רצינו לשתף כי אנחנו לא חושבים שזה משהו רע ואנחנו לא מתביישים בזה. אין לנו מה להסתיר", ציינה ביילי וסיכמה: "זה זמן מאוד מיוחד שהוא רק של שנינו וזה קירב בנינו יותר מאי פעם".