סטודנטית לסיעוד באוניברסיטת אלבמה בברמינגהאם, יצאה לסיבוב קניות עם חברתה בחנות Goodwill כדי לחפש פריטים עבור פרויקט גלריית תמונות ביתי עליו עבדה זמן רב. בין החיפושים, היא לא ציפתה למצוא שמלת כלה של המעצבת הישראלית גליה להב שנמכרת ביותר מ-6,000 דולר - ב-25 דולר בלבד והיא הייתה חייבת למדוד אותה. "היא התאימה לי כמו כפפה ליד", אמרה ל-Fox News.

@emmalifaith Im so freaking excited about this find, i may not even use it when it comes to the day because im not getting engaged or married for awhile but maybe its fate lol also jlo has worn this brand as well #galialahav #galialahavbride #goodwill #weddingdress @Galia Lahav ♬ original sound - Emmali

אמילי אוסטרהאודט בת ה-21 אינה מאורסת, אך ציינה שהיא מתכננת ללבוש את השמלה לחתונה שלה ביום מן הימים. היא פרסמה סרטון של המציאה ב-TikTok וגרפה למעלה מ-3.5 מיליון צפיות. "קיבלתי כל כך הרבה תגובות חיוביות ותומכות מאנשים מכל רחבי העולם", אמרה. "אני שמחה שזכיתי לחשוף את מציאת האוצר הזה עם אחרים ואני מקווה שהוא יעורר השראה באנשים לחפש אוצרות בחנויות יד שניה מקומיות".

בעלי החנות Goodwill שבה נמצאה השמלה, אמרו שהם מאושרים שהשמלה מצאה את הבית המושלם שלה. "זה כל מה שאנחנו עושים. המטרה שלנו היא לספק אפשרות זולה יותר לכלות שרוצות שמלה יפה, אבל לא יכולות להרשות לעצמן את המחיר של שמלת מעצבים טיפוסית".

@emmalifaith Answer some of the Galia Lahav dress questions with me!!! 🫶🏼🫶🏼 #goodwill #goodwillfinds #galialahav #weddingdress ♬ original sound - Emmali

בת ה-21 אמרה שבעלה לעתיד, ניק, תומך בה מאוד ולוקח את כל העניין בקלילות. הוא אפילו רמז על אפשרות של הצעת נישואים באביב. היא גם הוסיפה שהיא מרגישה בת מזל שמצאה את השמלה במחיר כה מגוחך.