אדם שאכל יותר מ-60 חפצים מתכתיים, כך על פי הדיווחים, סבל מהפרעת אכילה שגורמת לסובל ממנה לאכול או להשתוקק לפריטים שאינם מזון.

קולדיפ סינג בן ה-35, פינה את עצמו לבית החולים ביום שלישי האחרון, ה-26 בספטמבר, לאחר שסבל מכאבי בטן במשך שנתיים וחום גופו החל לעלות. חובשים בבית החולים Moga Medicity במוגה, פנג'אב, הודו, הפנו אותו לצילום רנטגן - וכשהתקבלו התוצאות, הם נותרו בהלם מוחלט.

לפי הדו"ח הרפואי, מגוון חפצים מחומרים שונים -שאינם מזון - אותרו בקיבתו של המטופל. הרופאים טענו שהאיש סובל מתסמונת פיקה - הפרעת אכילה הגורמת לאכילה חוזרת ונשנית של חומרים שאינם ראויים למאכל, כגון עפר, קרח, שיער, פחם, לכלוך, נייר, חול, עובש ועוד.

מנהל בית החולים, אג'מר סינג קלרה, אמר לתקשורת המקומית: "בתוצאות צילום הרנטגן מצאנו תליון, שרשראות, אומים, ברגים, אוזניות וחפצים רבים בתוך בטנו של החולה ולא נותר לנו אלא לנתח אותו". ההליך הניתוחי שארך כשלוש שעות, בוצע על ידי הגסטרואנטרולוג וישנוור קלרה.

קלרה הסביר: "תסמונת פיקה היא הפרעת אכילה שבה אדם אוכל חפצים מכל מיני סוגים. מאחר וסינג אכל חפצים חדים, הוא סבל מפציעות בקיבתו. למרות שהניתוח בוצע בהצלחה, הוא עדיין מונשם ומצבו קריטי". עוד דווח כי בני משפחתו של בן ה-35 כלל לא היו מודעים לכך שהוא סובל מהבעיה.