אישה בשם מלודי פליקאנו ג'ונסון מאריזונה, ארה"ב, נעצרה לפני כחודש באשמת ניסיון הרעלה של בעלה, רובי ג'ונסון, באמצעות הוספת אקונומיקה למכונת הקפה שלו. הבעל החל לחשוד באשתו רק לאחר שחש כי טעם הקפה שהוא מכין לעצמו שונה מהרגיל.

הוא התקין בביתם מספר מצלמות נסתרות, ולבסוף מלודי נתפסה על חם באחת מהן כשהיא מזגה נוזל מסתורי מבקבוק גדול למיכל קטן יותר - אותו שפכה מאוחר יותר למכונת הקפה הביתית. בנוסף לכך, רובי - עובד בחיל האוויר האמריקני - תיעד את עצמו בודק את המים שבמכונת הקפה באמצעות ערכת בדיקה לבריכות שחייה.

תוצאות הבדיקה שערך הראו כי יש רמה גבוהה מאוד של כלור במים, ולא רק שהמים היו מלאים בכימיקלים מזיקים אחרים, אלא שהבעל אמר כי מכונת הקפה שלו "מריחה מאקונומיקה". כשהוא מחזיק באוסף הראיות, מיהר רובי לתחנת המשטרה המקומית, הגיש תלונה נגד אשתו ומסר את הצילומים שבידיו.

מלודי מוחזקת כעת במעצר, כשהשופט קבע כי ישנו סיכון שהיא עלולה לברוח מהארץ מכיוון שקנתה לאחרונה בית בארץ מולדתה, הפיליפינים. היא צפויה להופיע בבית המשפט ב-6 בנובמבר כשהיא עומדת בפני אשמת ניסיון לרצח מדרגה ראשונה, ניסיון ביצוע תקיפה בנסיבות מחמירות והרעלת מזון או שתייה.