גבר חשף באופן אנונימי את התקרית המביכה שאירעה בינו לבין אשתו במהלך ויכוח. היא טענה בפניו שהוא אינו האב הביולוגי של בתם והוא החליט לערוך בדיקת DNA כדי לגלות את האמת.

הכל התחיל כשבני הזוג היו פרודים. הגבר יצא לדייט עם אישה אחרת ואשתו גילתה על כך, כעסה עליו מאוד והחליטה לנקום בו כשטענה שהוא אינו האב הביולוגי של בתם כדי לפגוע בו. הגבר היה המום מטענותיה של האישה ולא האמין לה, אך למרות זאת, הוא רצה לדעת את האמת. הוא קנה ערכה לבדיקת DNA, ולקח דגימות DNA מעצמו ומהבת.

ביצע בדיקת DNA וגילה את האמת על אבהותו (צילום: אינג'אימג')
ביצע בדיקת DNA וגילה את האמת על אבהותו (צילום: אינג'אימג')

התוצאות של בדיקת ה-DNA הגיעו כעבור כמה ימים והגבר היה מאושר לגלות שהוא אכן האב הביולוגי של בתו. אך למרות זאת, הוא החליט לשקר לאשתו ולומר לה שהתוצאה יצאה שלילית כדי לראות כיצד היא תגיב. אשתו נכנסה לפאניקה כששמעה על התוצאות והבינה כי היא נמצאת בבעיה. היא התוודתה בפני בעלה על שבגדה בו עם חברו הטוב ביותר לשעבר מספר פעמים בתקופה שבה היו פרודים.

הגבר היה המום מהגילוי וסירב להאמין שאשתו בגדה בו. הוא כעס מאוד אבל גם הבין את הסיטואציה. לאחר מכן הוא התוודה על ששיקר לה בנוגע לתוצאות בדיקת ה-DNA והיא הייתה המומה, אבל גם שמחה לגלות את האמת. הזוג החליט ללכת לטיפול זוגי כדי לנסות לתקן את המצב ביניהם.