מלחמת חרבות ברזל - היום ה-19: במסע ההסברה הישראלי, תנועות רבות ופעילי הסברה החלו לערוך סרטונים בשפה הערבית, וזאת כדי להעביר את האזהרות ישירות למחבלי החמאס בתגובה לזוועות שאירעו בבוקר יום שבת, ה-7 באוקטובר.

בסרטון הבא, ששותף ברשתות החברתיות על ידי תנועת "החזית האזרחית", נאמר: "כשיגיעו אליכם תגלו שחייתם בשקר. בגיהנום אין 72 בתולות". צפו:

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

״בגיהנום אין 72 בתולות״: הסרטון שהגיע לראשי חמאס (צילום :משטרת ישראל, החזית האזרחית)
מתנועת "החזית האזרחית", נמסר בתגובה: "תנועת 'החזית האזרחית' פועלת להשבת האמון של אזרחי מדינת ישראל בכוחות הביטחון,. יו"ר התנועה עופר רוזנבאום: "גאים וסומכים על כוחות הביטחון, קיבלנו מכה קשה אבל מכאן כולנו מאוחדים נגד אויבינו, נמשיך לפעול על מנת להבטיח שמדינת ישראל תבוא חשבון עם כולם.
יו"ר תנועת החזית האזרחית עופר רוזנבאום: "אנחנו חייבים לקום מהכאב הגדול והקרע הענק שנוצר כאן ולהתאחד כי אין לנו שום דרך אחרת. הקמפיין הבוקר הוא רק הסנונית הראשונה לשורה של אירועים שנקיים בתקופה הקרובה, שמטרתם השבת האמון של עם ישראל בכוחות הביטחון, ובעיקר לתת רוח גבית ולהבטיח כי מדינת ישראל תוכל להמשיך ולפעול בעזה ככל שתידרש, כשהאינטרס היחיד שעומד לנגד עיניה הוא האינטרסים הביטחוניים שלה עצמה".