הרבה גברים היו עוזבים את בת הזוג שלהם או לפחות מתעמתים איתה, אם היו מגלים שהיא מקיימת יחסי מין עם גברים אחרים. עם זאת, בחור אנונימי אחד חשף מהי הסיבה לכך שהוא לא אומר דבר לאשתו הבוגדנית.

האיש פנה לחשבון הפופולרי @Fesshole ב-X, עמוד החולק סודות אפלים ביותר באופן אנונימי כדי שאנשים אחרים יוכלו לעזור להם מבלי שיחשפו את זהותם. בפוסט הוא כתב: "אני יודע שאשתי שוכבת עם אחרים, אבל אני לא יכול להעלות את זה בפניה כי אני מובטל. אני חי על חשבון כספיה של אשתי בשלוש השנים האחרונות".

בגידה (צילום: אינג אימג')
בגידה (צילום: אינג אימג')

הפוסט הפך מאז לוויראלי וצבר למעלה מ-1.3 מיליון צפיות, כשגולשים רבים ניסו לסייע לאיש בעצתם. אדם אחד דחק בו לשוחח עם אשתו על הנושא: "האם היא עדיין שוכבת איתך? אני מסיק שאולי אתה מדוכא ושפרשת מהחלק הזה של מערכת היחסים. במקרה זה, אתה חייב לדבר איתה על הרגשות שלך. אם היא תומכת בך כלכלית במשך שנים, זה סימן לכך שהיא מעריכה אותך כאדם".

אחר כתב לו: "מובטל או לא, לא מגיע לך שיבגדו בך ושתקבל את זה. אני במקומך מגיש בקשה לגירושין, מוצא אישה אחרת ובונה לעצמי חיים טובים יותר". אחרת הוסיפה: "אתה נשוי וטוען שיש לך ראיות. לגבי הילדים שלכם, במידה ויש לכם, הם ייראו בה חסרת אחריות. בתי המשפט יהיו ככל הנראה בצד שלך. תמצא עבודה בינתיים ותהיה גאה בעצמך. אל תישאר תלוי באישה הנוראית הזו".