קלי האצ'ר בת ה-32 מאלבמה, ארה"ב, נכנסה להריון עם תאומים, כשכל אחד מהם נמצא ברחם אחר - מצב נדיר ביותר שנחשב ל"רחם כפול", עם סיכוי של 1 ל-50 מיליון.

האצ'ר גילתה על הריון התאומים שלה בבדיקה שגרתית אצל רופא הנשים שלה. היא הייתה מופתעת מאוד, שכן היא כלל לא ידעה שיש לה רחם כפול. "הרופא שלי היה המום", סיפרה. "הוא אמר לי שזו תופעה מאוד נדירה".

@superchannel12television

Kelsey Hatcher, una mujer de la ciudad estadounidense de Birmingham, Alabama, nació con una extraña anomalía médica conocida como ‘útero didelfo’, al poseer dos úteros y dos cuellos uterinos, y como hecho prácticamente insólito, ahora está embarazada en ambos.

♬ sonido original - Super Channel 12

בת ה-32 היא אם לשלושה ילדים אשר נולדו  לאחר הריונות רגילים, ולטענתה היא מרגישה "בת מזל" על שזכתה לחוויה הנדירה הזו. ההריון של האצ'ר מתנהל כראוי אך היא נמצאת תחת השגחה צמודה של רופא הנשים שלה, מאחר והסיכונים הקשורים להריון תאומים עם רחם כפול דומים לסיכונים של הריון תאומים ברחם אחד. בין הסיכונים הללו ניתן למנות לידה מוקדמת, הפלה או קרע של הרחם.

האם מקווה ללדת את התינוקות שלה באופן טבעי, אך היא מוכנה גם לניתוח קיסרי במידת הצורך. "אני מקווה שהגוף שלי יעשה את מה שהוא אמור לעשות", אמרה ל-Fox news. "אבל אני גם יודעת שיש סיכונים ואני מוכנה לכל תרחיש".