קתרין, אימא לתאומות מאידהו, ארה"ב, טענה בסדרת סרטונים בטיקטוק כי בעלה בגד בה עם אימה. היא סיפרה כי לא רצתה להאמין ששני האנשים שבהם בטחה יותר מכל אחד אחר בחייה, יכלו לבגוד בה כך. עם זאת, היו סימנים ברורים לרומן ביניהם.

בעלה של קתרין החל להתקרב לאימה "יתר על המידה" באמצעות חיבוקים ונשיקות במקום בלחיצת יד. הוא גם החל לעסות את כפות רגליה של האם לנגד עיניה של בת זוגו, וביום האהבה, הוא הביא פרחים גם לה וגם לאימה. אך הדגל האדום הבוהק ביותר התריע כאשר הבעל והחמות אמרו - בנוכחות כמה בני משפחה - כי אם קתרין ואביה ימותו באותו הזמן, הם יתחתנו.

@katenacious How I found out my husband was having an affair with my mother PART 1 #cheater #cheaters #affair #mommyissues #adultery ♬ original sound - KATenacious

בסופו של דבר, סבתה של קתרין עודדה אותה להמתין בסבלנות ולראות האם האמת תתגלה. ואכן, באחד הלילות כאשר שוחחה עם בעלה בשיחת וידאו, שמעה קול של אישה ברקע וכאשר דרשה הסבר, הוא הכחיש שיש אישה אחרת אתו במכונית. אך מאוחר יותר, אחותה הקטנה של קתרין אישרה לה בתמימות שבעלה אסף את אימה באותו היום כדי ללוותו בעבודתו כנהג משלוחים.

בת הזוג המובכת, עזבה עם הילדות כבר באותו הלילה ואימה אף לא חשבה פעמיים ומיד עברה לגור עם החתן שלה. הרומן בין השניים נמשך אך לא לאורך זמן, מאחר ולבן זוגה הבוגדני של קתרין נמאס והוא סילק את חמותו מהבית - שחזרה לבעלה שקיבל אותה בזרועות פתוחות. עד היום, הוריה מכחישים את הרומן וטוענים שהוא התרחש רק בגלל שקתרין הייתה בת ואשה "נוראית".

@katenacious Replying to @_assirac_ ♬ original sound - KATenacious

למרות הסימנים, קתרין בחרה שלא להאמין עד שנאלצה להתמודד עם האמת המרה. הפגיעה העמוקה מצד ההורים גרמה לה לאבד את האמון בהם, והם ממשיכים להכחיש ולהאשים אותה במקום לקחת אחריות.