אתמול (שישי), אחרי 49 ימים בשבי החמאס ברצועת עזה, יפה אדר בת ה-85 שבה לזרועות משפחתה. כזכור, אדר נחטפה מביתה שבקיבוץ ניר עוז בבוקר השבת השחורה - ה-7 באוקטובר - ותיעוד בו היא נראית מוסעת בקלנועית לצד מחבלי חמאס, הופץ ברשתות החברתיות והפך לוויראלי.

אחרי שבמשך למעלה מחודש בני משפחתה חששו לבריאותה ולחייה, אדר שוחררה בפעימה הראשונה של עסקת החטופים שיצאה אתמול בערב לדרכה. כשהגיעה לבית החולים, נכדיה, שציפו בכיליון עיניים לרגע בו ייפגשו, קיבלו אותה בחיבוק גדול.

בפוסט שנכתב ברשת החברתית פייסבוק על ידי נכדתה של אדר בת ה-85, אדריאנה אדר, נכתב: "היא כאן! סבתא יפה כאן! בריאה, יפה, פנתרה! תודה לכם עם ישראל! תודה לכל מי שהיה, ליווה, תמך. טיפה ראשונה בים, מחכים לך תמיר אדר, מחכים לכולם, עכשיו".

יפה אדר במפגש עם נכדתה (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

כזכור, תמיר אדר בן ה-38 הוא נכדה של יפה אדר, שנחטף יחד איתה מקיבוץ ניר עוז באותו בוקר בו פלשו מחבלי חמאס לשטחה של מדינת ישראל וביצעו טבח רצחני בתושבי יישובי עוטף עזה ובמבלי פסטיבל נובה ברעים. הוא נותר מאחור ומשפחתו ממשיכה להתפלל לשחרורו.

יעל אדר, נכדתה הנוספת של אדר, פרסמה גם היא בפייסבוק: "בוקר…50!!!!!! 50 ימים שתמיר חטוף בעזה! הבוקר הראשון שתמיר חטוף - ולא עם סבתא יפה. סבתא חזרה אתמול- לארץ..  לא הביתה! לסבתא אין בית לחזור אליו. יש לה הרבה חומר להשלים על מה שקרה כאן מאותו בוקר שהיא נחטפה , מי שרד, מי נרצח, מי נחטף! וכשיהיה אפשר יש לנו ללמוד מה עבר עליה שם. 
ההתרגשות על חזרתה של סבתא יפה היא עצומה ונאפשר לסבתא להתאקלם בחזרה אט אט בקצב שלה. היא מחובקת עם משפחתה - אני מחבקת אותה. ההתרגשות לא יכולה לקחת את מקומה של הדאגה לתמיר ושאר החטופים ולחובה להשיב אותם הביתה במהרה!!!!!!!!!
תמיר פותח את יום השבת השמיני בעזה! פותח? מה פותח? את העיניים למחשכים במנהרות? את הבוקר  עם התקווה לחזור הביתה ולהתאחד עם המשפחה? אני רוצה לחוות את ההתרגשות לחזרתו של תמיר. אתרגש עם כל חטוף שיתאחד עם משפחתו ובמקביל אכאב ואזיל דמעה על כל מי שעדיין לא ידוע מתי ישוחרר! מאחלת לתמיר שכל בוקר כשאני כותבת הוא יחוש את התקווה ויאמין שאוטוטו הוא יבוא אלינו ונחבק אותו בחזרה לחיק המשפחה. תמיר - אוהבת אותך. שולחת לך את כל כוח האהבה שתהיה בתוכך!!!  תחזור - עכשיו!!!!!!!"