זוג תחתונים צבעוניים שהציצו ממכנסיו של חשוד בשוד עזרו למשטרה לעצור אותו, יותר משנה לאחר השוד - כך מסרו לאחרונה הרשויות הפדרליות בניו יורק.

השוד אירע בחנות טבק בקווינס ב-14 בספטמבר 2022. שלושה רעולי פנים, על פי התלונה שהוגשה במשטרה, יצאו ממאזדה ונכנסו לחנות הטבק. שניים מהגברים כיוונו אקדחים לעבר עובדים ולקוחות ואילו השלישי רוקן את הקופה והחל בסחיבת סחורה וטלפונים סלולריים של עובדים. השודדים נמלטו ברכבם מהמקום.

סרטוני מעקב שהופצו בתקשורת הראו את השודד השלישי לבוש בתחתונים בצבעים עזים, שהציצו מעל למכנסיו הנמוכים, ועליהם האות R בצבע לבן וכיתוב נוסף בצהוב של "1990".

על פי המשטרה, אדם אנונימי העביר למשטרה את שם המשתמש של החשוד עם התחתונים הצבעוניים באינסטגרם. בנוסף, האנונימי סיפר למשטרה כי השודדים ניסו למכור את הסחורה הגנובה שלהם במקום אחר בקווינס.

בלשים בחנו את צילומי הווידאו ממצלמות החנות והבחינו באדם עם התחתונים הצבעוניים, שכעת ניתן לזהות אותו בקלות מכיוון שבאותה העת, הוא לא חבש מסיכה. המשטרה זיהתה את החשוד על סמך חשבון האינסטגרם שלו, הסרטון ממקום מכירת הסחורה ותמונות ממעצרים קודמים, והחשוד, בן ה-30, נעצר בביתו בקווינס על ידי חברי כוח משימה משותף של משטרת ניו יורק. שני החשודים האחרים בשוד עדיין חופשיים, אמרו הרשויות.