סרטון TikTok ויראלי שצבר למעלה מ-70,000 צפיות, הציג סבתא אמיצה בת 90 שחשפה את החרטות הגדולות בחייה – טעויות שעשתה בצעירותה. בפתיחות נדירה, היא מספקת גם עצות כנות לדור הצעיר.

הסבתא, שצולמה על ידי נכדתה, רייצ'ל דילון, סיפרה כי החרטה הגדולה שלה היא נישואים מוקדמים מדי: "אני מצטערת שהתחתנתי כל כך צעירה. פגשתי את בעלי כשהייתי בת 13 והוא 15, והתחתנו בגיל 17 והוא 19". היא הודתה כי היא הייתה "אדם חברותי מאוד, לא ממש ביישנית, ותמיד אהבתי גברים". היא סיפרה: "פגשתי אותו בספרייה, הוא נהג ללוות אותי כשיצאתי משם".

@racheljdillon

Protecting her at all costs 🥹

♬ original sound - racheljdillon

עוד היא הסבירה: "הלוואי שהייתי מקדישה יותר זמן לעבודה ולהתערבב עם אנשים". באמירה מפתיעה, הסבתא חשפה כי היא לא ממש רצתה לחגוג את היום הולדתה ה-90: "לא באמת רציתי להגיע לגיל 90", היא אומרת. "הספיק לי. קיבלתי כל מה שרציתי מהעולם. אני אשמח לעזוב ולפגוש את הכלבלב שלי שמחכה לי שם". עוד היא הוסיפה: "אני לא רוצה להיות חלק מכל מה שאני רואה שקורה בעולם כיום".

הגולשים שצפו בקטע, התרשמו מהמראה של הסבתא. "היא נראית מדהימה לגמרי", כתב אחד. "אישה מדהימה", כתב אחר. אחרים הגיבו על חוש ההומור שלה והעצות הכנות: "איזה אוצר לאומי... כל כך אותנטית אמיתית", ציינה גולשת אחרת.