בחודשים האחרונים טיסה לחופשה היא דבר שרובנו יכולים בעיקר לחלום עליו, אבל תמונה שעלתה לא מזמן לרשתות החברתיות הציגה מחזה שבאמת נראה שהגיח ישירות מתוך חלום - מטוס מלא בציפורים קטלניות.

בשיבה טובה: האישה המבוגרת ביותר בעולם הלכה לעולמה בגיל 116
בעקבות מקרה חמור - רופאים הזהירו: אל תתאפקו להתעטש - זה מה שעלול לקרות לכם

שורה אחר שורה, במקומות ישיבה רגילים במחלקת תיירים שלרוב מכילים תינוקות בוכים וגברים עם ריח גוף מבחיל, "ישבו" במקום עופות דורסים, שהסברה גורסת כי מדובר בבזים. התמונה פורסמה כבר מזמן, אך זכתה להתעוררות השבוע לאחר שפורסמה מחדש על ידי חשבון ב-X (טוויטר לשעבר), בשם Historic Vids.

בתמונה ניתן לראות כ-80 בזים, כולם עם ברדס, יושבים על לוחות על גב מושבי המטוס. מדובר במחזה סוריאליסטי לחלוטין - הציפורים נראות גם מזויפות וגם אמיתיות באופן חריג. לא ידוע באיזו חברת תעופה צולמה התמונה הספציפית הזו, אך ע"פ הטענה, הציפורים שייכות לנסיך סעודי, שהזמין לציפורים שלו את המושבים בטיסה.

כידוע, הבז הוא הציפור הלאומית של איחוד האמירויות הסמוכה ובזים אף יכולים לקבל דרכונים משלהם מאיחוד האמירויות, אשר תקפים לשלוש שנים, על פי המשרד לשינויי אקלים וסביבה של המדינה. זה מאפשר להם לנסוע לבחריין, כווית, עומאן, קטאר, ערב הסעודית, פקיסטן, מרוקו וסוריה.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]