לאחר 19 שנות נישואים, גבר בן 44 הציע לאשתו "נישואים פתוחים" בתקווה להחזיר את הניצוץ לזוגיות שלהם. אולם התוצאה הייתה הפוכה מציפיותיו.

בפוסט אנונימי ברשת החברתית Reddit, חשף הגבר כי מאז שבתם עזבה את הבית, חש כי הקשר בינו לבין אשתו התדרדר וכי נוצר ביניהם ריחוק. הוא הציע לה אפשרות של "נישואים פתוחים" במקום להתגרש, ותחילה אשתו התנגדה לרעיון זה אך בסופו של דבר היא הסכימה.

ביקש לפתוח את מערכת היחסים אך חזר בו (צילום: Shutterstock)
ביקש לפתוח את מערכת היחסים אך חזר בו (צילום: Shutterstock)

מהר מאוד הבעל הבין שטעה, וזאת לאחר שאשתו יצאה למספר רב של דייטים ו"לא ידעה מה לעשות עם כל החיזורים", בעוד שבשבילו "זה היה ההפך הגמור". הוא סיפר כי אף פוטר מעבודתו לאחר שהציע לעמיתה "לצאת לשתות משהו" ביחד. כשביקש מאשתו לחזור למונוגמיה, היא סירבה בטענה שהיא מאושרת מהמצב הנוכחי.

"זה הורג אותי לדעת שהיא עם גברים אחרים", כתב הגבר, והוסיף כי אחיו אף כינה אותו "אידיוט" ואמר שאשתו נראית טוב ממנו ובוודאי שהיא משגשגת כעת. על אף שהבעל טען כי הוא אוהב את אשתו ואינו רוצה בגירושים, היא מסרבת לסגור מחדש את הנישואים.

אשתו לא מסכימה לסגור את היחסים כעת (צילום: אינג'אימג')
אשתו לא מסכימה לסגור את היחסים כעת (צילום: אינג'אימג')

הגולשים מיהרו לשתף במחשבותיהם, שכן רבים הסכימו שהוא לא ראוי לאהדה. אדם אחד כתב: "ביקשת את זה. אתה הובלת את המשפחה שלך לתוך זה ואתה נשמע אנוכי ביותר. הסיבה היחידה שאתה רוצה שזה ייגמר היא בגלל שדחו אותך בזמן שאשתך הפכה למחוזרת. מוזר". אחר ציין: " נשמע שנמשכת לקולגה וביקשת מאשתך אישור. היא לא רצתה אבל בסופו של דבר מסכימה. מה שקרה בפועל זה שהצעת לקולגה לצאת והיא דחתה אותך. עכשיו פתאום אתה רוצה לסגור את הנישואים? היה לך אדם ספציפי בראש".