השחקן והקומיקאי האמריקאי-יהודי מייקל רפפורט, תומך נלהב של ישראל, נחת בנמל התעופה בן גוריון בשעות הבוקר המוקדמות של יום שלישי שעבר, ומיד התייצב בכיכר "השבויים" בתל אביב - שם מוחים משפחותיהם וחבריהם של בני הערובה שנחטפו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר.

רפפורט שסייר בכיכר והתרגש מהמייצגים שוברי הלב, פרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, בו אמר: "אתם יודעים מה מטורף? אם זה היה בכל מקום אחר בעולם, זה היה נגמר אחרת. אני עדיין אל מאמין שאנשים קרעו את כל הפוסטרים עם התמונות של האנשים האלה. זה כמו סטירה בפנים של כל מי שאי פעם היה קורבן לחטיפה או לפיגוע טרור. זה מביך ובמיוחד שזה קורה בניו יורק, העיר שלי. זה לא צריך לקרות".

אתמול (ראשון), העלה הכוכב סרטון לרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), בו הוא סיפר לעוקביו כי צפה בסרט הזוועות שערך דובר צה"ל לתקשורת הזרה: "אני כאן, בתל אביב, ישראל. זה עתה צפיתי בסרט בן 47 הדקות ובו קטעים מהטבח שאירע ב-7 באוקטובר. מגעיל לחלוטין. 'אללה אכבר' נצעק לפחות 100 פעמים. מתרברבים, מעודדים, שיחת טלפון גאה לאמא ואבא על רצח של 10 יהודים בידיים חשופות", כתב.

הקומיקאי, תומך ותיק של ישראל, הפך לפעיל חברתית מאז הטבח הרצחני שפתח את מלחמת חרבות ברזל, ומהיום שהגיע לישראל הוא הספיק לבקר בבארי, בירושלים ובתל אביב ומעלה לא מעט סרטונים לרשת, כשבאחד מהם אף הגיב בחריפות לאמירותיו האנטישמיות של הזמר קניה ווסט. בנאום בעצרת בוושינגטון החודש שעבר, הוא קרא לשחרור בני הערובה ואמר: "מעולם לא הרגשתי כל כך גאה להיות יהודי בחיי. זו הייתה תקופה מטורפת. אני קורא מכאן לכל היהודים ברחבי העולם: ראינו הכל ושמענו הכל. ישראל לא הולכת לשום מקום".

ביקורו של רפפורט והתמיכה שלו בישראל עוררו תגובות מעורבות ברשתות החברתיות כשחלק מהמשתמשים שיבחו אותו על עמדותיו, בעוד שאחרים מתחו ביקורת על דעותיו הפוליטיות. למרות המחלוקת, אין ספק שרפפורט עומד לצידה של ישראל בסכסוך הנוכחי, ושהותו בארץ רק מחזקת את הקשר הזה.