אימה בחג המולד: חברת התעופה ספיריט איירליינס האמריקאית, הטיסה בטעות ילד בן 6 בטיסה הלא נכונה במהלך שיא עונת התיירות, והנחיתה אותו במרחק של כ-268 קילומטרים מנמל התעופה אליו היה אמור להגיע.

מריה רמוס, סיפרה שנכדה קספר היה אמור להגיע לבדו בטיסה מפילדלפיה לנמל התעופה סאות'ווסט פלורידה בפורט מאיירס ביום חמישי, אך כשהמטוס נחת, לא היה זכר לילד. "הם אמרו לי, 'הוא לא בטיסה הזו. הוא פספס את הטיסה שלו' ", סיפרה רמוס בחרדה, " 'אין סיכוי שהוא פספס אותה, יש לי את תגית הצ'ק אין שלו'. רצתי פנימה למטוס ושאלתי את הדיילת, 'איפה הנכד שלי? הוא לא עלה על המטוס בפילדלפיה?' היא ענתה, 'לא גברתי, לא היו ילדים בצ'ק אין' ".

טיסה במטוס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
טיסה במטוס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

קספר, שטס לבדו בפעם הראשונה בחייו, הוטס בטעות לנמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו, כ-268 קילומטרים צפונית לפורט מאיירס, שם היה אמור לנחות ולפגוש את סבתו. היא נאלצה לנסוע במשך שעות כדי לאסוף את הנכד האבוד, וסיפרה שמדובר באחת החוויות המפחידות בחייה. חברת התעופה הציעה להחזיר לה את עלות הנסיעה, אך מה שרמוס בעיקר דורשת כעת - הוא הסבר. "אני רוצה שהם יתקשרו איתי", אמרה. "שיסבירו לי איך הנכד שלי הגיע לאורלנדו. איך זה קרה? האם הורידו אותו מהמטוס? אולי הדיילת שכחה ממנו ואפשרה לו לעלות לטיסה אחרת בטעות?".

מטוס, טיסה. אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
מטוס, טיסה. אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

בתגובה, חברת התעופה ספיריט איירליינס הודתה בטעותה בהודעה רשמית: "ב-21 בדצמבר, ילד ללא ליווי שטס מפילדלפיה לפורט מאיירס הועלה בטעות לטיסה לאורלנדו", כתב דובר החברה, מייקל לופורדי. "הילד היה כל הזמן תחת הפיקוח של צוות ספיריט, וכאשר גילינו את הטעות, פעלנו מיד כדי ליצור קשר עם המשפחה. אנו לוקחים ברצינות את הבטיחות והאחריות שבהטסת כל הנוסעים שלנו, ומבצעים חקירה פנימית בעניין. אנו מתנצלים בפני המשפחה על המקרה החריג".