צעירה בשם קלייר, יוצרת תוכן ויראלית במיוחד ברשת החברתית TikTok, חשפה בעמוד שלה פרטים על דייט חריג שהיה לה עם גבר שהכירה באפליקציית ההיכרויות Hinge. לאחר שהגיעה לדירתו בניו יורק, היא הבחינה בממצאים בלתי צפויים בחדר האמבטיה שלו.

בסרטון שצבר למעלה מ-12 מיליון צפיות, קלייר תיעדה מוצרי טיפוח יקרי ערך של נשים שמצאה בארון התרופות. היא התמקדה בשלושה נרות יוקרתיים של "לה לאבו סנטל 26" שהוצבו בסגנון לצד האסלה. היא נותרה המומה כשראתה את פריטי הדקורציה היוקרתיים, ולאחר מכן צילמה בטלפון הנייד שלה את המקלחת שכללה ראש מקלחת מסנן של חברת Jolie - שנשים משתמשות בו לרוב כדי לסנן את האבנית שפוגעת בשיער.

@quesoscorpio

MY BATHROOM ISNT EVEN THIS NICE

♬ original sound - quesoscorpio

בנוסף לכל זה, היא מצאה גם מייבש שיער של דייסון. הפריטים שמצאה גרמו לקלייר לשער שלבן הזוג שלה מהאפליקציה יש בת זוג אותה הוא מסתיר ממנה. בינתיים, אלפי גולשים הגיבו והציעו תאוריות משלהם, כשרבים חשבו שהפריטים אכן שייכים לאישה, וחשדו שהגבר מהאפליקציה בוגד בה. גולש אחד כתב לה: "מותק, הגבר הזה נשוי! תברחי".

מנגד, אחרים טענו שהוא כנראה הומוסקסואל. עם זאת, היו גם שקראו לה שלא למהר לשפוט אותו. קלייר לא חשפה אם שאלה את הגבר על הפריטים, אבל רבים מתחו ביקורת על כך שצילמה את פנים הדירה שלו ללא רשות.