לוסינדה מוללינס בת ה-41, אם לשניים מקנטקי שבארה"ב, נכנסה לניתוח שגרתי להסרת אבנים מהכליות שהסתיים באופן טרגי באובדן כל ארבעת גפיה. תמונות נוגעות ללב שלה מחייכת לצד אחותה מחוץ לבית החולים לאחר הניתוח, מספרות סיפור של כוח נפשי יוצא דופן מול שינוי חיים קיצוני.

הכל התחיל באבן פשוטה בכליה - מה שנועד להיות ניתוח שגרתי, סטה מן המסלול בעקבות זיהום שהתפתח והפך לאלח דם מסכן חיים. כדי להציל את מוללינס, נאלצו הרופאים לקטוע את שתי רגליה מתחת לברכיים ואת שתי זרועותיה מתחת למרפקים. למרות הבשורה הקשה, בת ה-41 ואחותה החליטו שלא להיכנע. תמונותיהן מחוץ לבית החולים כשמוללינס בחלוק ובכיסא גלגלים אך מחייכת אומץ, שותפו ברשתות החברתיות והפכו לסמל של תקווה וכוח רצון.

@dailymail Kentucky nurse, 41, wears a heartbreaking smile as she leaves her hospital bed for the first time since waking up from routine kidney stone surgery to find she'd had QUADRUPLE amputation due to sepsis. #fyp #kentucky #nurse #amputation #amputee #emotional #heartbreaking ♬ original sound - Daily Mail

אחותה תיארה בפוסט מרגש בפייסבוק את תמיכת הקהילה: "כל שיחה, הודעת טקסט, תפילה, כרטיס ברכה או ביקור משמעותיים עבורה כל כך. אתם מדהימים". בת ה-41 סיפרה ל-LEX 18: "אלו הקלפים שחולקו לי, ועליי לשחק איתם. אני פשוט שמחה שאני בחיים. אני יכולה לראות את הילדים שלי, את המשפחה שלי, לבלות עם בעלי. אלו הדברים הקטנים שחשובים עכשיו". מעבר למשפחה וחברים, לוסינדה מצאה כוח גם בקהילה: "פעם אמרו לי שהיו כאן 40 איש בחדר ההמתנה. הטלפונים, ההודעות, התפילות, הדברים שאנשים שולחים. כל מילת עידוד קטנה עושה המון".

בעקבות הטרגדיה, הקימו קרובי המשפחה עמוד גיוס תרומות עבור מוללינס ומשפחתה. "לוסינדה מוללינס, או סינדי כפי שחבריה מכנים אותה, היא אישה מקסימה, אכפתית, אמיצה ויפה שזה עתה חוותה טרגדיה שתשנה את חייה ותהפוך אותה ל-100% נכה. סינדי ומשפחתה יזדקקו לעזרה רבה בביתם כדי להתאים לצרכיה, לרגליים תותבות ולציוד התסגלות. העלויות של הדברים הללו מטורפות. התחלנו במבצע גיוס תרומות זה כדי לתמוך בגיבורה שלנו ובנוסף בבעלה די.ג'יי שנמצא לצדה בכל צעד".

עוד נכתב בעמוד: "סינדי ודי.ג'יי הם הורים לשני ילדים קטנים שמתגעגעים מאוד לאימא שלהם. לפעמים החיים קשים ואי אפשר לברוח מזה. העולם של של בני הזוג נעצר לחלוטין, אבל הכל סביבם ממשיך לנוע. בואו נעזור להם להקל על העוול בזמן שהם מחלימים וחוזרים לחיים. אנחנו מקווים לאפשר לסינדי להתמקד בהחלמה שלה. תודה על התמיכה!".