ארתור אורסו, דוגמן ברזילאי בן 32, פגש לראשונה את אשתו לואנה כשהיה בשנות העשרים לחייו כשעבדה כמוכרת בחנות. הוא השאיר לה את מספר הטלפון שלו על הדלפק בתקווה שתתקשר. השניים התאהבו כבר בדייט הראשון והתחתנו במהרה.

בתחילת נישואיהם, ארתור היה שמן יותר וחסר ביטחון. הוא החליט לעבור תכנית כושר אינטנסיבית והשיל ממשקלו 27 ק"ג תוך שנה. עם מראהו החדש, החל לקבל מחמאות על הופעתו. הוא רצה לנסות יחסים פוליאמוריים ולואנה הסכימה גם היא להתראות עם אנשים נוספים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Arthur O Urso‎‏ (@‏‎arthurourso‎‏)‎‏

כיום, לזוג יש שבע "חברות" נוספות - טאינה, לורנה, קיארה, מלינה, אמלי, תיין וסינתיה - והם "התחתנו" איתן בטקס לא חוקי בסאו פאולו ב-2021. אולם המצב מורכב יותר מכפי שנראה מאחר וחלק מהנשים אינן גרות עם הזוג משום שהוריהן מתנגדים לקשר הפוליאמורי.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Arthur O Urso‎‏ (@‏‎arthurourso‎‏)‎‏

גם משפחתו הקתולית של ארתור מתקשה לקבל את אורח החיים שהוא מנהל. יש לו לוח זמנים ליחסי מין עם הנשים כדי לחלק את זמנו בצורה הוגנת, אך הוא מתקשה לזכור את שמות הנשים ולהקדיש לכל אחת תשומת לב מספקת.

למרות הבעיות הללו, לואנה טוענת שהיא מעולם לא הייתה מאושרת יותר מאז שהחלו באורח החיים הפוליאמורי. היא סיפרה שההתנהלות הזו חיזקה אותם כיחידים וכזוג נשוי. זוהי דוגמה יוצאת דופן ומעניינת למערכת יחסים מודרנית מורכבת שחורגת מהנורמות המסורתיות של נישואים. ארתור ולואנה מראים שאהבה יכולה לקבל צורות שונות ומיוחדות.