ג'ניפר איסקוב "הלבנה", מוכרת לכולנו בעיקר מהרשת החברתית TikTok בתור "המכשפה" שמסירה כישופים ופותחת בקלפי משחק. באתר האינטרנט שלה, צוין כי היא "נצר למשפחה של מכשפים מברית המועצות, אשר היו מוכרים בזכות יכולתם לסייע במקרים יוצאי דופן ואף חריגים תוך שמירה על משפט צדק ואי פגיעה בחפים מפשע".

בחשבון ה-TikTok שלה המונה כ-135,900 עוקבים, איסקוב מקבלת עשרות פניות מדי יום מגולשים שפונים בעניין בעיה ספציפית או רק כדי לברר מה קורה עם מזלם. באחת מהפניות, הגיע אליה גבר שחש כי משהו רע עומד לקרות לו. הוא שיתף את "המכשפה הלבנה" בתחושותיו, ולאחר פתיחה בניסיון לברר מה מתרחש בחייו, היא הצליחה להציל אותו מהנורא מכל - התנקשות בחייו.

ג'ניפר ''הלבנה'' איסקוב (צילום: יחצ)
ג'ניפר ''הלבנה'' איסקוב (צילום: יחצ)

איסקוב סיפרה למעריב: "הגיע אלי בחור וציין בפני שהוא חושש לחייו ואינו יודע בגלל מי. בדקתי מאיפה זה מגיע וזיהיתי שיש קשר להרבה כסף, אבל טרם ידעתי במה הוא עוסק. הוא סיפר לי שיש לו כמה עסקים מאוד פעילים בחו"ל ושכרגע הוא מסתיר בדירתו במדינה אחרת סכום עתק במזומן. הוא חיפש דרך להביא את כספו ארצה אך עקב החשש לחייו, העדיף להימנע מלטוס לשם".

"התחלתי להתעמק בעיסוק שלו והבנתי שהוא שותף במספר עסקים שאינם חוקיים", הסבירה, תוך שמירה על זהותו של הלקוח. "לאחר פתיחה ממושכת תיארתי לו אדם, בגיל ובנראות ולאחר מכן באותיות של שמו. לדבריו, מדובר בשותף שלו מהעבר שהחליט לצאת מהעסק, ולאחר שאותו אדם יצא מהשותפות, העסק צמח והכפיל את הכנסותיו פי שלושה".

ג'ניפר ''הלבנה'' איסקוב (צילום: יחצ)
ג'ניפר ''הלבנה'' איסקוב (צילום: יחצ)

באופן מבהיל, גילתה איסקוב כי אותו אדם שיצא מהעסק, הוא זה שמנסה להתנקש בחייו של הלקוח. לאחר שעוררה את תשומת ליבו, הוא נמלט וניצל ממוות. "בניסיון ההתנקשות הראשון, הצליח אותו אדם בעזרת סיוע, לחמוק מהמתנקשים ולהינצל בנס".