חשבתם שישיבה במושב האמצעי היא חוויה קשה? נוסע של חברת התעופה ספייסג'ט, חווה את הטיסה הגרועה ביותר לאחר שנתקע בשירותים של המטוס למשך כמעט כל הטיסה.

הנוסע האלמוני, ככל הנראה הלך להשתמש בשירותים זמן קצר לאחר ההמראה בטיסת לילה בת שעה ו-45 דקות ממומבאי לבנגלור ביום שלישי, כך דיווח העיתון המקומי Indian Express. אולם, כשניסה לצאת לאחר עשיית צרכיו, הדלת לא נפתחה עקב תקלה במנעול, מה שהותיר אותו לכוד בשירותים למשך כמעט כל הטיסה.

תא שירותים במטוס (צילום: רויטרס)
תא שירותים במטוס (צילום: רויטרס)

צוות הדיילים והנוסעים האחרים ניסו בכל כוחם לחלץ את הנוסע הכלוא, אך ללא הועיל. כתוצאה מכך, הוא נאלץ להישאר בתא הזעיר לכל אורך הטיסה כמעט. בניסיון להרגיע את האיש האומלל, חברי הצוות העבירו לו פתק מתחת לדלת, ממש כמו במשא ומתן של ה-FBI לחילוץ בני ערובה.

"אדוני עשינו את מיטב המאמצים כדי לפתוח את הדלת, אך ללא הצלחה", נכתב. "אל דאגה, אנחנו נוחתים בעוד דקות ספורות, אז אנא סגור את מכסה האסלה, שב עליו והיאחז היטב. מיד כשהדלת הראשית תיפתח, מהנדס יגיע וישחרר אותך".

האירוע המטריד הסתיים כאמור עם הנחיתה, כששני מהנדסים עלו למטוס ופרצו את הדלת. הנוסע קיבל סיוע רפואי מיידי. חברת התעופה הביעה את התנצלותה על אי הנוחות שנגרמה לנוסע והודיעה כי הוא קיבל החזר מלא על כרטיס הטיסה שלו, כך דיווח העיתון המקומי Indian Express.