הנוסע נתקע בתא השירותים במשך כל הטיסה - זה הפיצוי שקיבל מחברת התעופה

תהיתם פעם איך זה מרגיש להעביר טיסה שלמה בתא השירותים הזעיר במטוס? אנו מתארים לעצמנו שזה לא נוח במיוחד, וזה בדיוק מה שקרה לפני מספר ימים. נוסע קם לשירותים, נתקע בתוך התא וחולץ רק אחרי הנחיתה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
הנוסע נתקע בשירותים של המטוס
הנוסע נתקע בשירותים של המטוס | צילום: אינג'אימג'
2
גלריה
תא שירותים במטוס
תא שירותים במטוס | צילום: רויטרס

צוות הדיילים והנוסעים האחרים ניסו בכל כוחם לחלץ את הנוסע הכלוא, אך ללא הועיל. כתוצאה מכך, הוא נאלץ להישאר בתא הזעיר לכל אורך הטיסה כמעט. בניסיון להרגיע את האיש האומלל, חברי הצוות העבירו לו פתק מתחת לדלת, ממש כמו במשא ומתן של ה-FBI לחילוץ בני ערובה.

"אדוני עשינו את מיטב המאמצים כדי לפתוח את הדלת, אך ללא הצלחה", נכתב. "אל דאגה, אנחנו נוחתים בעוד דקות ספורות, אז אנא סגור את מכסה האסלה, שב עליו והיאחז היטב. מיד כשהדלת הראשית תיפתח, מהנדס יגיע וישחרר אותך".

האירוע המטריד הסתיים כאמור עם הנחיתה, כששני מהנדסים עלו למטוס ופרצו את הדלת. הנוסע קיבל סיוע רפואי מיידי. חברת התעופה הביעה את התנצלותה על אי הנוחות שנגרמה לנוסע והודיעה כי הוא קיבל החזר מלא על כרטיס הטיסה שלו, כך דיווח העיתון המקומי Indian Express.

תגיות:
טיסה
/
הודו
/
שירותים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף