חופשה אמורה להיות זמן של מנוחה ורגיעה, אבל שימוש במגהץ שבחדר במלון עלול להפוך אותה לחוויה לא נעימה. גילברט אוט, מומחה לטיסות ותיירות, אמר לניו יורק פוסט: "לעולם אל תשתמשו במגהץ במלון כדי לגהץ את הבגדים שלכם - אתם לא יודעים מה עשו אתו לפניכם".

הסיבה, מסתבר, היא לא רק לכלוך או חיידקים. לדברי אוט, אורחים יצירתיים במיוחד נוהגים להשתמש במגהץ למטרות מפתיעות ואין להן קשר לבגדים מקומטים. "ישנם אורחים הידועים לשמצה בכך שהם משתמשים במגהצים כדי לחמם מחדש פיצה ומאכלים אחרים", אמר המומחה לניו יורק פוסט.

ותרו על המגהץ במלון (צילום: אינג'אימג')
ותרו על המגהץ במלון (צילום: אינג'אימג')

אז מה עושים עם חולצה מקומטת במלון? אוט המליץ להשאיר את המגהץ בארון ולתלות את הבגדים קרוב ככל האפשר למקלחת. האדים יעשו את העבודה ויישרו את הקמטים ללא הסיכון שכרוך במה שהמגהץ עבר לפני כן. נכון להיום, יש גם מגהצים קטנים שניתן לקחת לכל מקום או שאפשר לקפוץ למכבסה הסמוכה ולשלם כמה שקלים בתמורה לגיהוץ בטוח. ההמלצה שלו מגיעה בעקבות טרנד TikTok מפוקפק שהפך ויראלי.

@barfly7777 #Splice #hotelhacks #hotelcooking #hotelcookingshow #steaktok #noodles ♬ Yum Yum Yum - Jurassic Joe

משתמש בשם @barfly777 צבר אלפי צפיות על סרטון שבו הוא לא רק מכין פיצה בחדר האמבטיה של המלון, אלא גם צולה סטייק על המגהץ ומבשל אטריות בקומקום. למרות שהוא מציג את עצמו כגריל-מאסטר חובב, אנשים רבים הגיבו לסרטון שלו בדאגה. "תדמיינו שאתם מקבלים את החדר הזה אחרי שהוא... וצריכים לגהץ את החולצה שלכם", כתב גולש אחד. "איכס,  אני מזועזע עד עמקי נשמתי" כתב אחר, והשלישי שיתף חוויה אישית: "זו הסיבה למה הבגדים שלי הריחו כמו מיץ סטייקים בפעם האחרונה שהשתמשתי במגהץ של המלון".