בת זוגו של נשיא ארגנטינה הנכנס, חוויאר מיליי, היא הקומיקאית והשחקנית המפורסמת פאטימה פלורז. השניים נפגשו לראשונה לפני כשנה בתוכנית טלוויזיה והתאהבו, למרות הפרש הגילאים ביניהם. פלורז בת ה-45, מתארת את הקשר ביניהם כמלא תשוקה וכימיה.

מיליי בן ה-53, נבחר בדצמבר לנשיאות ארגנטינה לאחר שזכה ב-56% מהקולות עם מפלגתו "חירות מתקדמת". הוא נחשב לפופוליסט ימני-קיצוני ומכונה "איש המסור" בגלל הבטחותיו לקצץ במנגנון המדינה. הזוג חולק עניין משותף ברוחניות, למרות שדרכיהם הדתיות שונות. מיליי מתגורר עם חמישה כלבים מגזע אמסטף שעלו לו כ-50 אלף דולר, אותם הוא מחשיב כ"ילדיו", ויש טענות שהוא מדבר איתם ומתייעץ עמם.

פלורז, מופיעה מדי ערב כשהיא מחקה ידוענים כמו מייקל ג'קסון, מרלין מונרו ואפילו את מיליי עצמו. היא אומרת שהיא מאוהבת בו מאוד ושהם נהנים מזמן איכות ביחד למרות לוח הזמנים הצפוף של שניהם. בחודשים האחרונים הם נתקלו בביקורת על כך שמערכת היחסים ביניהם התחילה סמוך מאוד לבחירות.

מיליי כבר הספיק לבצע רפורמות נרחבות בממשלה מאז כניסתו לתפקיד לפני חודש. הוא קיצץ במספר המשרדים הממשלתיים והציע חקיקה להפחתת הרגולציה במשק. יש חששות שצעדיו הקיצוניים יובילו למשבר כלכלי נוסף בארגנטינה.

פלורז ומיליי זוכים לתשומת לב תקשורתית רבה בארגנטינה. הם מותקפים על ידי מבקרים שטוענים שמערכת היחסים ביניהם היא פרסומית בלבד, אך הגברת הראשונה דוחה את הטענות הללו ואומרת שהם מאושרים יחד, למרות הביקורות.