נואל רדפורד בן ה-53, הוא אב ל-22 ילדים ונחשב לאב המשפחה הגדולה ביותר בבריטניה. בפרק האחרון של הסדרה התיעודית על משפחתו, הוא חגג את יום הולדתו והדבר הותיר את הצופים בהלם כשנאלץ לבלות שעה שלמה רק בפתיחת כרטיסי ברכה מכל ילדיו.

נואל ואשתו סו בת ה-48, הביאו לעולם את כריסטופר בן ה-34, סופי בת ה-29, קלואי בת ה-28, ג'ק בן ה-26, דניאל בן ה-24, לוק בן ה-23, מילי בת ה-22, קייטי בת ה-20, ג'יימס בן ה-19, אלי בת ה-18, איימי בת ה-17, ג'וש בן ה-16, מקס בן ה-14, טילי בת ה-13, אוסקר בן ה-11, קספר בן ה-11, האלי בת ה-8, פיבי בת ה-7, ארצ'י בן ה-6, בוני בת ה-4, והיידי בת ה-3.

חגיגות ימי ההולדת נחשבים לאירועים גדולים בביתם וכוללים בדרך כלל ארוחת בוקר מיוחדת, מתנות וכרטיסי ברכה אישיים לכל ילד. אך פתיחת כל הכרטיסים יכולה לקחת שעות, לפי האב. בפרק, נואל נראה יושב במיטה עם חלק מילדיו ואשתו, ופותח אחד אחד את הכרטיסים תוך שהוא מודה לכל ילד. הוא אמר שבמשפחה כמו שלהם צריך להקדיש לפחות שעה רק לזה. עם מתנות זה יכול לקחת שעתיים עד שלוש.

צופים הופתעו גם מבחירת המתנה של סו לנואל, שפוחד מגבהים - שיעורי טיסה. בת ה-48 אמרה שהיא חושבת שזה יעזור לו להתגבר על הפחד. משפחת רדפורד הענקית ממחישה כמה מאמץ והקרבה דורשים אירועים וחגיגות כשאתם הורים לכל כך הרבה ילדים. נואל וסו עושים מאמץ גדול לתת לכל ילד תשומת לב אישית כדי שירגיש מיוחד.