אינסטלטור מבריטניה, נותר המום כאשר גילה יותר מ-20 עצמות שנקברו מתחת לרצפת האמבטיה בבית בן יותר מ-200 בו עבד. הוא שיתף את הממצא המצמרר בחשבון ה-TikTok שלו וצבר יותר מ-1.4 מיליון צפיות על הסרטון.

בעל המקצוע ג'ונתן בטס, סיפר ל-ניו יורק פוסט שלאחר שעקר את האסלה והריצוף ממקומם, גילה שהאדמה התחתונה נמצאת במצב רע מאוד. הוא הודיע לבעלים שעליו לחפור באדמה, ותוך כדי החפירה מצא לחרדתו עצם לסת עם שיניים. הוא מצא עוד חלק של עצם לסת לצד 20 עצמות נוספות.

@beansfromacan Can anyone tell me if this is human or animal? 🤷‍♂️ #tradesman #plumber #bathroom #underground #grave #devon #deftones ♬ original sound - Jonathan David Betts

הוא חשף צילומים של הממצאים ברשת החברתית ותהה האם הן שייכות לכלב או שאולי הן אנושיות. לאחר חיפוש בגוגל והתייעצות עם מומחים, גילה שהעצמות שייכות לחזיר ולא לאדם.

הבעלים סיפר לו שבעבר הייתה חווה לגידול חזירים בבית שמול דירתו, וכנראה האסם שצמוד לבית שלהם שימש כבית מטבחיים. בנוסף, התברר לו כי ככל הנראה היה נהוג לקבור עצמות חזיר מתחת לבתים כדי להרחיק רוחות רעות, כף לפי הדיווחים בניו יורק פוסט.

בטס, שהיה מבועת תחילה, שמח מאוד לגלות שמדובר בעצמות חזיר ולא אדם. עוד הוא סיפר כי בכל 20 שנותיו בתחום הוא מעולם לא נתקל בממצא מוזר כל כך.