סרטון שהועלה ביממה האחרונה לרשת החברתית TikTok על ידי חשבון העוסק בהסעת נוסעים, משך תשומת לב רבה מאחר ומופיעה בו שני לוק ז"ל, שנחטפה מפסטיבל נובה ברעים ב-7 באוקטובר. כזכור, לאחר שסרטון חטיפתה הופץ ברחבי העולם, כמה שבועות מאוחר יותר דווח כי לוק אינה בין החיים אך גופתה עדיין מוחזקת בעזה.

בתיעוד, כתב המפרסם: "תל אביב, שתיים בלילה. לפני כמה חודשים צילמתי בנות שבאו לרקוד ליד האוטו שלי, ושימו לב מי נמצאת ברקע... שני לוק ז"ל השם יקום דמה". התיעוד שצולם ככל הנראה לפני כמה חודשים, צבר למעלה מ-140 אלף צפיות ותגובות רבות של גולשים שהביעו את צערם על גורלה המר של אישה צעירה שחייה הסתיימו באכזריות.

@m0507506050m

♬ צליל מקורי - מאיר הסעות

בתגובות, גולשת אחת כתבה: "ככה נזכור את שני לוק ז״ל. שמחה ורוקדת". שנייה הגיבה: "לא מאמינה שאני רואה את הסרטון הזה עכשיו... אני מאחורי שני, כמה את חסרה! הלב לא שלם בלעדייך". אחר הוסיף: "איזה ילדה היא הייתה, כמה שמחת חיים הייתה לה, כואב הלב".

ביום ראשון האחרון, הגיעה אימה של לוק למתחם המסיבה ברעים, שם נטעה עץ לזכרה לצד משפחות נוספות שאיבדו את יקיריהן בבוקר השבת השחורה, כשמחבלי חמאס חדרו לשטחה של מדינת ישראל וביצעו טבח רצחני בתושבי העוטף ובמבלי הפסטיבל.