עמוד ה-TikTok הוויראלי "נתפס", המשתף סרטונים חדשותיים מדי יום, פרסם ריאיון מצולם מהפגנה פרו-פלסטינית בלונדון, שם המפגינים נשאלו מהי ציונות לדעתם, והאם הם מגנים את מעשיהם של מחבלי החמאס מה-7 באוקטובר.

מפגין אחד אמר: "ישראל היא לא מדינה אמיתית, אני חושב שצריכה להיות מדינה בשם 'פלסטין' ולא שתי מדינות". אחריו, אדם אחר נשאל על ידי המראיין: "מהי ציונות לדעתך?", וזה ענה: "זו אידיאולוגיה שמרגישה כאילו שהם צריכים לכבוש או לשלוט בעולם כולו". אחר אמר: "באופן בסיסי אני חשוב שכל הגינוי של חמאס, אני לא מתכוון לגנות אותם, זה יהיה מעליב עבורי לגנות אותם. אין דבר כזה ישראל, היא לא קיימת".

צפו:

@nitpas2

לפי המפגינים בלונדון אנחנו לא קיימים ורוצים לשלוט על העולם 🤦‍♂️

♬ צליל מקורי - נתפס

בהמשך, מפגין נוסף נשאל: "אם היית עזתי היית מצטרף לחמאס?", וזה השיב: "כנראה שכן". המראיין שאל מפגינה אחרת: "מה את חושבת שהציונים רוצים?", והיא ענתה: "הם רוצים כל מדינה, הם רוצים לשלוט בעולם, אני חושבת.. זו הסיבה שהתחילו מ'פלסטין', ואז ירדן ולאחר מכן לבנון ותימן אז אתה יכול לראות מה הם רוצים. הם רוצים לשלוט בעולם".

הסרטון צבר עד כה למעלה מ-84 אלף צפיות וכ-450 תגובות של גולשים ברשת החברתית, כשאחת מהם כתבה: "זה עצוב אבל גם מאוד מסוכן… היום כשמסרים מועברים בפלטפורמות חברתיות במהירות, בעוד שנים ספורות אנשים רבים באמת יאמינו בשטויות ובשקרים האלה". אחרת כתבה: "עצוב. זה רק מוכיח שההסברה שלנו כל כך גרועה וחסרת סיכוי".