בסרטון שהועלה לרשת החברתית אינסטגרם והפך לוויראלי, נראה גבר מקולומביה מביים שוד מזוין כדי להציע נישואין לחברתו. בקליפ, ניתן לראות מכונית אדומה נוסעת בצומת, כשפתאום היא נחסמת על ידי הולכי רגל ואופנוע.

שני "תוקפים" מתקרבים למכונית ומורים לנוסעים - גבר ואישה - לצאת מהרכב. שני גברים נוספים מגיעים על אופנוע ומצטרפים ל"שוד המכונית". הזוג המבוהל נגרר החוצה מהרכב, כשאחד הגברים מצמיד אקדח לראשה של האישה המפוחדת. בהמשך, שניים מהתוקפים כופים על הגבר לרדת על ברכיו באמצע הכביש.

צפו בתיעוד של ההצעה הלא שגרתית:

לפתע, בתפנית מפתיעה, הגבר נראה שולף טבעת אירוסין, ומתברר שמדובר בתרגיל מתוכנן כדי להפתיע את חברתו ולהציע לה נישואין. שותפיו למעשה הריעו בהתלהבות. האישה, שהבינה שנפלה קורבן למתיחה, נראתה כועסת ובוכה מהתרגשות על ההצעה.

הסרטון מסתיים כשהיא מסכימה להצעת הנישואין והם מתחבקים מול השותפים ל"פשע". התגובות ברשת היו מעורבות - חלק שיבחו את ההצעה היצירתית, אך אחרים מתחו ביקורת על מימוש אלימות לצורך הבעת אהבה.

"צריך לאהוב מישהו בלב שלם כדי להיות אתו בבריאות ובחולי, בחטיפות או בשוד", כתה גולש אחד. עם זאת, אחרים התרגשו פחות וראו בתחבולה "הסתה לאלימות", כך לפי התקשורת המקומית. "כמה עצוב שהאלימות וחוסר הביטחון מנורמלים כל כך", הוסיף אחד הצופים באינסטגרם. "אני הייתי אומרת לו לא!!!" כתבה אחרת.