אישה בהריון בתחילת שנות ה-30 לחייה, בגדה בבן זוגה וכעת אינה בטוחה מי האבא הביולוגי של התינוק שבבטנה. האישה, שנשארה אנונימית, סיפרה שהיא ובן זוגה היו מאושרים כשגילו שהיא בהריון, אך כשהלכה לסריקה מוקדמת ונאמר לה שהיא בשבוע ה-13, היא הבינה שייתכן שההריון אינו מבן זוגה, כך לפי ה-The Mirror.

לפני 13 שבועות, האישה הייתה בחתונה של גיסתה (אחות של בעלה), שם כל המשפחה נשארה לסוף שבוע. במהלך האירוע, היא בגדה פעמיים בבן זוגה עם בן דודו. בלילה שלפני החתונה כולם שתו אלכוהול ובעלה השתכר והלך לישון. האישה נשארה במטבח עם בן הדוד והם קיימו יחסי מין. למחרת היא הרגישה אשמה אך עשתה זאת שוב בלילה שלאחר מכן.

בגדה בבעלה עם בן דודו ולא בטוחה אם היא בהריון ממנו או מבעלה(צילום: אינג'אימג')
בגדה בבעלה עם בן דודו ולא בטוחה אם היא בהריון ממנו או מבעלה(צילום: אינג'אימג')

עוד נכתב ב-The Mirror כי האישה הודתה שהיא מתביישת במעשיה ומתחרטת, מאחר והיא קיימה יחסים גם עם בן זוגה באותו סוף שבוע, ולכן אינה יודעת מי האב. היא יודעת שהיא אדם נוראי ולדבריה, אם מישהו ידע, הדבר יגרום למהומה במשפחה. היא חשפה את המקרה ברשתות החברתיות באופן אנונימי ושאלה האם זה בלתי סביר לחכות עד לידת התינוק, לערוך בדיקת אבהות ולקוות שבן זוגה הוא האבא ולא לספר דבר, או להודות כעת.

הגולשים עודדו אותה לספר הכל לבעלה לפני הלידה, שכן ההמתנה תחמיר את המצב. בפוסט אנונימי נוסף, היא סיפרה שהתוודתה וזה הסתיים רע מאוד. היא חשפה כי בן זוגה סיים את מערכת היחסים ביניהם, הוא כעס מאוד ואינו רוצה קשר עם התינוק אלא אם כן הוא האבא. למרות הכאב, היא מרגישה הקלה שסיפרה את האמת. שני הגברים מעוניינים להיות מעורבים בחיי התינוק במידה ואחד מהם יתברר כאב הביולוגי.