חשבתם שאתם יודעים להשתמש בנייר אפייה? תחשבו שוב! טריק פשוט אך יעיל שפורסם ברשתות החברתיות ישנה את אופן האפייה שלכם לתמיד.

סרטון TikTok שכבש את הרשת וזכה ל-8.3 מיליון צפיות, חשף טעות נפוצה שאתם עושים בזמן שימוש בנייר אפייה. בריאנה ג'ויס, חובבת אוכל מושבעת, פרסמה סרטון בו היא מנסה להניח את הנייר בתבנית אפייה, אך הוא מתקמט ואינו מונח בצורה חלקה.

@bjoyce777 #parchmentpaper #bakersoftiktok #fyp #viral #kitchenhacks ♬ original sound - bri4nn4

הסוד, מתברר, פשוט: יש להרטיב מעט את הנייר לפני השימוש. "עכשיו הוא יעשה את עבודתו", אומרת בריאנה והציגה כיצד הנייר הרטוב נצמד בקלות לתבנית האפייה שלה.

הטריק הזה שימושי במיוחד עבור אלו המתקשים לקרוע את הנייר לגודל המתאים. גררד ג'ין, בעלים של חנות עוגות בלונדון, ממליץ לקרוע חתיכה גדולה מספיק לכלי האפייה שבו אתם משתמשים. לאחר מכן, יש לקמט את הנייר תחת מים זורמים ולסחוט אותו מעט. הניחו את הנייר הלח על התבנית, ואפילו תוכלו לקפל את הפינות למניעת שרפה.

נייר אפייה (צילום: אינג'אימג')
נייר אפייה (צילום: אינג'אימג')

גולשים רבים הגיבו באהדה לטריק. "האפליקציה הזו מלמדת אותי משהו חדש בכל יום", כתב אחד. אחר הוסיף: "מה? כל הזמן השתמשתי בנייר בצורה לא נכונה?". אך עם זאת, לא כולם השתכנעו. חלק מהגולשים טענו כי קימוט הנייר לפני השימוש מספיק, ואחרים הציעו טיפים אלטרנטיביים כמו טפטוף מים בתחתית התבנית כדי למנוע תזוזה.

לסיכום, אמנם קיימות דעות שונות לגבי הדרך האולטימטיבית לשימוש בנייר אפייה, אך טריק ההרטבה קל ופשוט לביצוע, ויכול בהחלט לשפר את חווית האפייה שלכם.