תושבת שווינדון, אנגליה, עברה חוויה מרתקת לאחר שגילתה "קפסולת זמן" מתחת לרצפת ביתה בן ה-130 שנה. מיידלין גודווין בת ה-26, סיפרה לניו יורק פוסט על הגילוי המפתיע: "זה היה ממש מגניב ומרתק. איזה סיכוי! מוזר איך הכל הסתדר". הקופסה הכילה מזכרות מכל תקופה בה שרד הבית: מטבע משנת 1901, כובע, חפיסת סיגריות, תנ"ך, עיתון מ-2007, תקליטור ומכתב מראשת משפחה קודמת.

הסיפור החל כאשר אישה אחת פנתה לגודווין בנוגע לשולחן שפרסמה למכירה בפייסבוק. "נתתי לה את המיקוד שלנו והיא אמרה שהיא גרה פעם ברחוב, אז נתתי לה את הכתובת הספציפית שלנו והיא אמרה שהיא גרה בבית שלנו", סיפרה בת ה-26. "כשהיא באה לקחת את השולחן, היא סיפרה לנו על ההיסטוריה של הבית".

האישה סיפרה לגודווין שהבית הוויקטוריאני נבנה בשנת 1890 ונשאר עם משפחתה עד שנמכר לבסוף ב-2007. "אז היא סיפרה לנו על קפסולת הזמן שמשפחתה השאירה ביסודות הבניין מתחת לרצפת העץ", המשיכה. "משפחתה הסתירה את הקופסה עד שעזבו את הנכס ב-2007 - אבל היא הייתה מאוד מסתורית ורצתה שנמצא אותה בעצמנו".

בעקבות המידע, גודווין ובן זוגה יצאו למסע חיפוש ומצאו את הקופסה מתחת ללוח הרצפה השלישי בארון שמתחת למדרגות. למרבה הצער, תנאי מזג האוויר מעט הרסו אותה - כך שהמכתב ממשפחת האישה היה בלתי קריא. לגבי ה-DVD ללא תווית, ציינה גודווין שהם יצטרכו "למצוא דרך לנגן אותו", כדי לגלות מה יש על הדיסק.

כעת, גודווין חושבת על הפריטים שהיא יכולה להוסיף לקפסולת הזמן לאחר שמשפחתה השתלטה על הבית. "יש לנו עדיין את כל הדלתות המקוריות מהתקופה הוויקטוריאנית, לכל אחת מהן ידית דלת שונה, אז חשבנו להוסיף אחת מהן לקפסולה," אמרה. "אנחנו יכולים גם להשאיר כונן USB, עם תמונות ואולי שירים." אבל קודם, הדיירת מתכננת להעביר את הפריטים לקופסה חזקה יותר כדי שלא ייפגעו בעתיד. "אני רוצה לנסות ולשמר את הדברים בצורה הטובה ביותר שאפשר," אמרה.