חתונה אמורה להיות יום של שמחה בלתי נשכחת, אך עבור כלה אחת מלואיזיאנה, היום המיוחד הפך לסיוט קל. קתרין פרנקס בת ה-28, התעלפה במהלך טקס החתונה שלה שנערך בחודש יולי 2023 תחת שמש קופחת של כמעט 40 מעלות. סרטון טיקטוק שהעלתה, המתעד את האירוע, זכה ליותר מ-500,000 צפיות.

בתיאור הסרטון, פרנקס מספרת שאמרה לבעלה הטרי, אלכס, שהיא חוששת להתעלף. הדבר האחרון שהיא זוכרת זה שראתה מגפיים סביבה כשהתעוררה, ככל הנראה של אביה ובעלה. לדבריה, היא התחילה להרגיש לא טוב עוד קושם לכן מול 300 האורחים, אך ניסתה להתעלם מהתסמינים מתוך תקווה שהטקס יעבור ללא תקלות.

החום הכבד, טקס ארוך שנמשך כ-40 דקות, ואורות הכנסייה גרמו לה להתייבש ולהרגיש סחרחורת. בעלה שם לב שהיא לא מרגישה טוב והיא מספרת שהתחילה לראות נקודות שחורות ולחוש סחרחורת. פרנקס התעלפה בסופו של דבר שלוש פעמים, לנוכח האורחים ההמומים. בעלה, חברה ואנשים נוספים נחלצו לעזרתה והניפו אותה לאחר שנפלה על הרצפה.

היא הודתה שהדאגה העיקרית שלה הייתה להשלים את הטקס ולא לבזבז זמן על ההתעלפות. לאחר ששתתה מים ובעלה הרגיע אותה, הטקס נמשך ללא אירועים נוספים. אולם, בדרכה למקום החגיגות, פרנקס החלה שוב לחודש ברע. "לא התעלפתי שוב אבל הקאתי", סיפרה. "הקאתי באוטובוס, אבל אחר כך הרגשתי בסדר כל הלילה".

למרות זאת, לאחר החתונה, פרנקס פנתה לטיפול רפואי בבית החולים בגלל החשש שהתייבשה ונדבקה בווירוס. כיום, היא מספרת שהאירוע מצחיק אותה ואת משפחתה ושהיא מתכננת לספר עליו לבתה שתיוולד באפריל הקרוב.