בחשבון ה-TikTok של קהילת הווידויים הגדולה בארץ "וידויים תל אביב", הועלה סרטון, בו אישה אנונימית אחת חשפה פרטים על דייט שהתחיל ככל הנראה טוב, והסתיים רע מאוד. לדבריה, היא הגיעה לדייט עם ארנק אך ברגע שהגיע החשבון, היא הבינה שהארנק נעלם. הדייט אתו יצאה לא היה מוכן לשלם את החצי שלה וכך זה נגמר.

"התחלתי להתכתב עם בחור די נחמד שהתחיל איתי בפייסבוק. גבר בן 30, הייטקיסט שנראה רציני ונורמלי", כתבה. "קבענו לצאת לדייט בבית קפה אז נסעתי שעה באוטובוס עד לתל אביב כי שם הוא גר. הגיע החשבון ואני, בן אדם שמאוד שומר על הדברים שלו, גיליתי שהפלא ופלא - בפעם הראשונה בחיים שלי נעלם לי הארנק יחד עם 600 שקלים שהיו שם, רב-קו וכרטיסי אשראי".

התעקש שהדייט תשלם למרות שאיבדה את הארנק (צילום: אינגאימג)
התעקש שהדייט תשלם למרות שאיבדה את הארנק (צילום: אינגאימג)

היא המשיכה: "באתי עם הארנק לדייט ולא שכחתי אותו בבית. נכנסתי למצב של שוק. הפכתי את התיק והארנק שלי פשוט נגנב! אמרתי לו את זה והוא אמר לי 'את שחקנית מעולה! מה לא עושים בשביל לא לשלם על אוכל? פשוט היית אומרת שבאת לאכול בחינם וחוסכת את ההצגות. עליי זה לא עובד, את תשלמי על מה שאכלת, אני לא לשכת הסעד".

"החשבון יצא 120 שקל והבחור אמר 'חצי חצי. לא מאמין לך שאיבדת את הארנק'. ואני כולי בסטרס, גם ככה סטודנטית שחיה מהיד לפה שאיבדה סכום של כסף, פשוט בהלם. הוא אמר לי 'זה לא מעניין אותי, אם אני משלם את תעבירי לי עכשיו בביט', ואין לי בכלל ביט. הוא התחיל לריב איתי במסעדה ואמר לי 'את יצאת איתי רק בשביל לאכול בחינם. את מנסה לנצל גבר שרק מחפש זוגיות, מה זה ההצגות האלה? עליי זה לא עובד! היום נשים משלמות על עצמן, נגמר הסרט שלכן' ".

התעקש שישלמו חצי חצי (צילום: אינג'אימג')
התעקש שישלמו חצי חצי (צילום: אינג'אימג')

עוד היא סיפרה: "ככה מול כל אנשי הצוות בבית הקפה בשעה שיש פיק וכולם מסתכלים עליו צועק שאני גנבתי ושבאתי לאכול על חשבונו. כל זה כשאני בהלם, אדומה מבושה ומנסה להבין איך אני מבטלת את כרטיס האשראי ומנסה לחשוב איך אני חוזרת הביתה בלי רב-קו ובלי כסף. פשוט התחלתי לבכות ממש, עם דמעות. התחננתי אליו שידבר בשקט ושלא יצעק, שישלם ושאחזיר לו במזומן ביום אחר או אפילו פי שניים, רק שנשלם ונלך, אבל הוא לא היה מוכן לוותר".

"הייתי צריכה לבקש מחברה שלי שתעשה העברה בביט למספר שלו כי הוא לא הסכים לוותר. חצי שעה ישבנו שם עם החשבון בזמן שהמלצריות מדברות, והוא אמר להן: 'אני לא זז מפה עד שהיא משלמת על מה שהיא אכלה', ואני מנסה להסביר להן שגנבו לי את הארנק ושאני לא מנסה לאכול בחינם. זו הייתה הפעם האחרונה שיצאתי עם גבר תל אביבי".

הכותבת לא ציינה כיצד היא חזרה הביתה ומה עלה בגורל הארנק.