אישה בת 29 איבדה את שתי רגליה לאחר שבן זוגה דחף אותה אל פסי הרכבת בתחנת פולטון ברחוב צ'יימברס במנהטן, שם היא נפגעה על ידי רכבת נוסעת לכיוון דרום, כך דיווחו מקורות במשטרה "ניו יורק פוסט".

רכבת מס' שלוש נכנסה לתחנה ברחוב צ'יימברס בשעה 10:25 בבוקר יום שבת ופגעה באישה, שזהותה לא פורסמה. כתוצאה מהפגיעה, רגליה נכרתו. "הם רבו והוא דחף אותה לכיוון הפסים", אמר מקור במשטרה לניו יורק פוסט. החשוד, כריסטיאן ואלדז, נמלט מהתחנה אך נעצר בסביבות השעה 21:35 בלילה בפינת רחובות ג'יי ווילוובי בברוקלין, כאשר הגיע לפגישה עם קצין המבחן שלו, אך במקום זאת, המתינו לו חוקרים ממשטרת ניו יורק. הוא הואשם בניסיון לרצח ותקיפה בנסיבות מחמירות.

רשות התחבורה (MTA) ניתקה את החשמל מהפס השלישי והאישה פונתה לבית החולים Bellevue במצב קשה. לא ברור על מה השניים רבו. עד אחד סיפר שניסה לעזור לקורבן באמצעות הידע שלו בתחום רפואת החירום. "קפצתי לכיוון הפסים כדי לראות אם אוכל לעזור במשהו", סיפר האיש, שהזדהה בשם ויליאם. "ראיתי אותה שוכבת בין שני קרונות הרכבת", והוסיף כי ניסה לדבר איתה כדי להרגיע אותה.

"היא אמרה משהו כמו 'זה לא מגיע לי'", סיפר האיש בן ה-48. "היא ניסתה לגעת ברגליה והבינה באותו רגע שאיבדה אותן". הוא נשאר איתה במשך כחמש דקות עד שהמשטרה הגיעה למקום. "אני מקווה שהיא בסדר", אמר. "היא אמרה לי שהיא הייתה בדרך לספא".

פחות משעה לאחר מכן, אדם אחר קפץ אל פסי הרכבת במידטאון ונדרס למוות, כך מסרה המשטרה. מקרה המוות התרחש ברחוב Seventh Avenue ו- West 53rd Street בסביבות השעה 11:30 בבוקר, כך לפי הדיווחים. לא נמסרו פרטים נוספים על התקרית ברחוב Seventh Avenue, שעל פי ההערכה אינה קשורה לדחיפה ברחוב Fulton.