מעשה מדהים ומפתיע אירע לאחרונה, כאשר שני גברים בריטיים בשם מארק גרלנד נפגשו במקרה על מטוס מלונדון לבנגקוק וגילו שהם חולקים הרבה יותר מסתם שם זהה.

חוקר פרטי מהמרכז עקב אחר גבר בוגדני - ואז גילה גם את האמת על אשתו
אפליקציות היכרויות משדכות בין ישראלים ללבנונים - וזו הסיבה המוזרה

הסיפור התחיל כאשר מארק גרלנד בן ה-58 ניסה לעלות על טיסה בנמל התעופה הית'רו בלונדון, אך נתקל בבעיה מאחר ונראה היה שהוא כבר עלה על המטוס. לאחר בלבול רב וחיפושים מפרכים, צוות הקרקע גילה כי שני מארק גרלנדים רכשו כרטיסים, וכמזל משמים, מקומותיהם היו צמודים זה לזה.

כשמארק הגיע למושבו ופגש את בן דמותו, הוא נדהם לגלות שהם חולקים הרבה יותר מאשר רק שם. מארק גרלנד השני, בן 62, נראה זהה בצורה מפתיעה למארק הראשון, עד הראש הקירח לחלוטין. שני המארקים אף היו אבות לארבעה ילדים כל אחד.

הדמיון המדהים הוביל את ה"תאומים" במסלולים דומים עוד יותר. לדוגמה, שניהם מתגוררים במרחק של רק 15 קילומטרים זה מזה, ולעתים קרובות נוסעים באותם אוטובוסים. יש להם גם חבר משותף, אם כי מוזר שהחבר מעולם לא סיפר לאחד על קיומו של תאום למארק השני.

וזה לא נגמר שם. שני המארקים כל כך אוהבים את תאילנד, שכל אחד מהם ביקר שם יותר מתריסר פעמים. "היינו המומים מכמה שזה היה מוזר", סיפר מארק בן ה-58. "שנינו המשכנו לצחוק על זה. זה עשה אותי מאושר".

"זה היה מטורף", אמר מארק המבוגר יותר. שני המארקים נהנו מאוד להכיר את התאום שלהם, אם כי מארק המבוגר יותר בטוח שהוא ה"נאה יותר".

ההבדלים העיקריים היחידים שהגברים יכלו למצוא היו הגילאים והגבהים שלהם. המארק המבוגר יותר גבוה בכמה סנטימטרים מהמארק הצעיר יותר. השניים החליטו לשמור על קשר לאחר הטיסות שלהם, ואמרו שהם "הכירו חבר לכל החיים".