יש כאלו שיגידו שכישורי המשחק של גל גדות לוקים בחסר, אך הקהל הרחב החליט משום מה שלא זו הסיבה שאינה מתאימה לתפקיד של  וונדרוומן, וגם לא העובדה שכל דמיון בינה לבין וונדרוומן המקורית הוא אפסי, אלא פשוט בגלל שיש לה חזה קטן. כי ככה זה בעסקי השעשועים, אנשים תמיד ימצאו סיבות מטופשות לדאוג בגינן ולהתלונן עליהן, כדי שלא יהיה משעמם.

גדות כבר הספיקה לשחק בתפקיד וונדר וומן בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", שיצא בשנה שעברה. אך בחודש הבא היא תיכנס שוב לבגדי גיבורת העל האייקונית, בסרט שיקרא על שמה, ובכך תהיה האישה הראשונה מזה עשור שתשתתף בסרט שיוקדש לגיבורת על.  ההכנות לסרט לא היו קלות, וכדי להיכנס לדמותה של האמזונה היה על גדות להעלות את מסת השריר שלה במידה ניכרת. היא סיפרה ל"סאן" כי האימונים לסרט היו קשים והיא תהתה בהתחלה "איך לעזאזל אני הולכת לעשות את זה? אני די ספורטיבית אבל זו רמה אחרת. וונדרוומן היא התגלמות הכוח הנשי, כך שלא היה אפשר לעשות קיצורי דרך". 

 

בניגוד לדמות המקורית, אותה גילמה לינדרה קרטר בסדרת וונדרוומן בסבנטיז, אין סימן באופק לחליפה המפורסמת שלה. אך בסרט הנוכחי יהיו לוונדרוומן לא פחות מ-14 תלבושות שונות. על תלבושת הוונדרוומן הראשית שלה סיפרה גדות: "לא יכולתי לנשום כשלבשתי את התלבושת לראשונה, היא הייתה כל כך צמודה. אז הלכתי לחדר כושר, ניסיתי אותה שוב וזה הרגיש נהדר, היא התאימה טוב יותר. אז הם עשו אותה צמודה יותר". כל זה לא היה לרוחה של לגדות והיא סיפרה ש"אמרתי בצורה מאוד ברורה שאני צריכה מעט חמצן  שיעבור בתוך הגוף שלי כדי להשתתף בצילומי הסרט. התאמנו את התלבושת ולבשתי אותה כל יום, וצילמנו מעל 117 ימים. הגרסה המחודשת נהדרת, אני אפילו יכולה לישון איתה. זה כמו פיג'מה". 
 
גדות מקווה מקווה שנשים בכל הגילאים יקבלו השראה מהדמות שלה. "לפני שקיבלתי את התפקיד הזה הייתי בפגישות בלוס אנג'לס עם כותבים שונים ובמאים ששאלו אותי מה היא עבודת החלומות בעיני. תמיד אמרתי שזה לשחק אישה עוצמתית שתיתן השראה לנשים אחרות, אישה עצמאית, חזקה ועצמתית", סיפרה גדות. "ואז קיבלתי את וונדר וומן, שזה בעצם כל מה שאי פעם ייחלתי לו. זה חלום שהתגשם". 
 

via GIPHY

וונדרוומן היא גיבורת על מבית היוצר של דיסי קומיקס, נסיכת האמזונות (המבוססות על המיתולוגיה היוונית). היא בעלת יכולות על-אנושיות, מאפיינים וכוחות מהאלים האולימפיים: יופי כשל אפרודיטה, חכמה כשל אתנה, כוח פיזי כשל דמטר, ואינסטינקטים חייתים כשל ארטמיס. פרט משונה נוסף, הוא שבנות שבט האמזונות ידועות כמי שכרתו לעצמן את אחת מהשדיים שלהן, כדי להקל ולשפר את יכולת השימוש בחץ וקשת. אך בעיבודים הקולנועיים של הדמות וכן בסדרה המקורית, לוונדר וומן יש שני שדיים.
 
לדבריה של גדות, מה שהכי הפריע לציבור הוא החזה שלה. "אנשים כעסו מאוד על הציצים שלי. הם כנראה לא "ציצים של וונדר וומן". אני מתכוננת לביקורת, היא מגיעה עם העבודה", סיפרה גדות לסאן. "וונדר וומן היא אמזונה, אמור להיות לי רק שד אחד אז יש להם מזל שהם מקבלים שני שדיים קטנים". היא הוסיפה ש"באופן כללי אני משתדלת לשכוח מזה ולחשוב על כמה ברת-מזל אני להיות במעמד הזה, לשחק דמות כה אייקונית, חשובה, ובכזו הרפתקה פרועה".