אומרים שאנשים רבים יותר מכל עם מי שהם הכי אוהבים, או במילים אחרות עם משפחה וחברים. אבל אם במקרה פצעתם או ניסיתם לרצוח את האנשים שיקרים לכם, סביר להניח שלקחתם את זה צעד אחד רחוק מידי. למשל, כמו האישה הזו מבריטניה, שדקרה את חברתה כי סרבה לבוא איתה לבית אימה. היא מואשמת כעת בניסיון רצח, אבל קיבלה עונש יחסית קליל.



האירוע המשונה אירע כשליסה סאבג' בת ה-42 נסעה ברכבת מבירמינגהם לדרום ויילס יחד עם חברתה, שרה היטון, כדי לבקר את אמה. אותה עת היו בתיק שלה שני סכינים והיא תכננה להתעמת עם אמא שלה ולדקור אותה, לאחר שזו כתבה לה שהיא לא רוצה יותר שום קשר איתה. לפי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, כשחברתה אמרה לה שהתחרטה ולא תבוא איתה, סבאג' שלפה סכין ודקרה אותה 87 פעמים, תוך שהיא אומרת לה "לכי לישון ילדה קטנה".


האירוע המזעזע תועד במצלמות אבטחה ברכבת (אך לא הותר לפרסום), ובו אפשר לראות את סבאג' יוצאת מהקרון בעוד היטון שוכבת על הרצפה ומתבוססת בדמה. "היטון הייתה מבועתת, היא הייתה בטוחה שהיא עומדת למות", הסבירה התובעת בתיק אנה מידג'לי. "הנוסעים בקרון היו גם הם מבוהלים ופחדו שהיא תנסה לפגוע בהם". 

מידג'לי הוסיפה שעובדי התחנה ראו את היטון מלאה בדם וזוחלת על הרצפה. היא הייתה חיוורת ואיבדה המון דם, לכן הם היו בטוחים שהיא גוססת. העובדים התקשרו מיד לאמבולנס ולמשטרה, ונעלו עצמם באחד הקרונות כדי למנוע מסאבג' לתקוף אותם. כאשר היא נעצרה לבסוף, סבאג' אמרה לשוטרים: "עשיתי את זה, באמת עשיתי את זה. אני רוצחת פסיכית".
 
דוקרת אנשים מאז 1991. ליסה סבאג', תמונת מעצר
דוקרת אנשים מאז 1991. ליסה סבאג', תמונת מעצר


בינתיים, חברתה האומללה פונתה לבית החולים ונזקקה ל-67 תפרים בשל פציעות בינוניות ו-20 תפרים נוספים בשל פציעות עמוקות. היא נדקרה קשה יותר מכל בצווארה ובחמישה מקומות בפניה, כולל שתי דקירות באחת מעיניה.
 
לפי הדיווחים בכלי התקשורת הבריטיים, זו לא הפעם הראשונה שסבאג' הסתבכה עם החוק ומאז 1991 היא כבר הספיקה להיעצר 67 פעמים. בזמן שנעצרה על דקירתה חברתה, אגב, היא ריצתה מאסר על תנאי על דקירת בן זוגה, לאחר שסיימה לרצות 17 שנות מאסר בפועל.

אותה עת היא קיבלה מאסר עולם על ניסיון רצח, וגם הפעם קיבלה את אותו העונש בדיוק בשל אותו אישום. אבל למרות עברה ולמרות חומרת מעשיה, בית המשפט קבע שעונש המאסר שלה בפועל יהיה רק שמונה שנים.