אם אתם נמצאים בקשר רציני ותוהים אם אתם מתאימים אחד לשנייה, הדרך הכי טובה לדעת זאת היא כנראה לתכנן חתונה. מאחר שמדובר באירוע מאוד מלחיץ, דווקא סביבו יש הרבה מאוד ויכוחים ומריבות, וכשאנשים כועסים זה השלב בו הם כנים יותר מכל. אי לכך, זה לא מפתיע לראות שדווקא בשלב הזה הרבה זוגות מבינים שלמעשה הם בכלל לא צריכים להיות ביחד.



כך קרה למשל לאישה בריטית, שחשפה כי ביטלה את החתונה שלה בגלל מריבה בשלבי התכנון שלה. היא טענה שהתגובה של בעלה לעתיד חשפה את אופיו האמיתי, אולם גולשים רבים דווקא חשבו שהסיפור בעיקר חשף את הסיבה האמיתית לכך שהיא בחרה להתחתן איתו. האישה, שבחרה להישאר אלמונית, כתבה בפורום Wedding Bee שביטלה את החתונה כי הארוס סירב לשלם לה על טיפולי שיניים.



לדבריה, היא לא הבינה מה הבעיה שלו לעשות זאת, שכן הוא כבר מימן לה חלק מהם, ושילם לה על עקירת שן בינה. "סוף סוף הבנתי איזה טיפוס הוא האדם שאיתו כמעט התחתנתי, וזה לא דבר טוב", הסבירה הכלה והוסיפה שהבינה כי "אכפת לו רק מעצמו". היא סיפרה לגולשים על האירוע שפירק את הקשר שלהם: "אני צריכה לעבור עקירת שן בינה במשך זמן רב, אבל לא היה לי הכסף לשלם על זה. אחרי שדיברתי על זה עם הארוס שלי, החלטנו שהוא ישלם עלי ואני אחזיר לו את הכסף"



הוא סרב לשלם על רופא שיניים, היא סרבה להתחתן איתו. אילוסטרציה: אינגאימג
הוא סרב לשלם על רופא שיניים, היא סרבה להתחתן איתו. אילוסטרציה: אינגאימג

 
לדבריה, הכל היה בסדר, עד שיום אחד היא גילתה שרופא השיניים פישל ולא טיפל בחור גדול בשן שהייתה ליד שן הבינה. היא ביקשה שוב עזרה מהארוס, אבל הפעם להפתעתה הוא סירב. "הבנתי באותו רגע שלא אכפת לו ממני או מהבריאותי שלי, ורק מפריע לו שהיה צריך לשלם כל כך הרבה כסף על רופא שיניים כושל", סיפרה.

אם היא ציפתה לאמפתיה מחברי הפורום, אזי שחיכתה לה הפתעה, שכן רבים זעמו על המעשה שלה ולא הבינו את דרישותיה. "אני מצטערת, אני לא מבינה מה הבעיה כאן. אני לא מסוגלת לדמיין את עצמי מבקשת מבן זוגי לשלם על הוצאות בריאות עבורי, או שהוא יבקש ממני", כתבה לה אחת הגולשות. "זו נראית לי כמו החלטה די קיצונית. לבטל חתונה בגלל דבר כזה?". גולש אחר כתב כי "אני לא מבין את הדרמה שלך. לדעתי שניכם רגישים מאוד והתעצבנתם כי לא זכיתם לאמפתיה", בעוד אחר הוסיף ש"אני לא מבין למה הפאשלה של רופא השיניים זאת בעיה של הארוס שלך".
למרבה המזל, היו גם כמה גולשים שהבינו לליבה של הכלה."אני מאמינה שאם מאורסים למישהו, זה אומר ש'מה ששלי שלך'", כתבה לה אחת הגולשות.  אחרת טענה: "את לא צריכה להרגיש רע שביקשת ממנו עזרה. הוא אמור לרצות לעזור לך, מאחר שאפשר להבין שזה מצב חירום". הייתה גולשת שממש הזדהתה וכתבה: "כשאתם עומדים להיות בעל ואישה ואחד מכם חולה, פצוע או סובל מכאבים, אתם אמורים לעשות הכל למענו כי תרצו שמצבו ישתפר".