אם אתם מתקשים לעשות הפסקות מהסמארטפון, אולי המקרה הבא ישכנע אתכם לתת לידיים שלכם מנוחה מדי פעם. לאחרונה אישה מסין נאלצה ללמוד זאת בדרך הקשה, אחרי ששימוש מופרז במכשיר גרם לה ל"שיתוק" באצבעותיה. זה קרה כשהאישה האלמונית, תושבת העיר צ'אנגשה, במחוז חונאן, יצאה לחופש של שבוע מהעבודה, אותו הקדישה לשימוש בסמארטפון האהוב עליה. היא השתמשה בו ללא הפסקה במשך כל הימים הללו, כשהזמן היחיד שנתנה לידיה מנוחה היה כשישנה.



לצערה הרב, כשהחופשה נגמרה היא גילתה שלשימוש המופרז בסמארטפון היה מחיר כבד מאוד. היא הגיעה לבית החולים כשהיא סובלת מכאבים קשים בכף ידה הימנית, אצבעותיה התעוותו לחלוטין והיא לא לא הצליחה להזיז אותן. לפי דיווח של אתר החדשות המקומי Shanghaiist, הרופאים אמרו לה שהיא סובלת מתסמונת הדה קרווין (או טנוסינוביטיס) - פגיעה דלקתית במעטפת הגידים שאחראים על יישור האצבעות.

באופן לא מפתיע, הרופאים הסבירו לה שזה נגרם בגלל שהיא חזרה על אותה הפעולה עם הסמארטפון, באמצעות אותה היד ולאורך זמן. למזלה, אחרי טיפול מתאים, היא הצליחה להזיז שוב את אצבעותיה וחזרה לשימוש מלא בידה הימנית. אך לפני ששוחררה לביתה, הרופא ביקש ממנה שתיתן לידיים שלה לנוח לזמן מה, עד שתחזור להשתמש שוב בסמארטפון.

בסרטון מהביקור של האישה בבית החולים ניתן לראות את העיוות הרב שנגרם לאצבעותיה