אומרים שצפייה בפורנו לא גורמת לנזק למי שעברו את גיל 18, וכנראה שברוב המקרים זה נכון. יחד עם זאת, אם מגזימים עם זה, זה עלול לגרום לאנשים להתבלבל בין השחקנים שראו בסרטים לבין האנשים שהם מכירים בחייהם. לפחות כך קרה לאחרונה לתושב ניו מקסיקו, ארה"ב, שתקף את זוגתו כי חשב שהיא כוכבת פורנו.
 

לפי משטרת לאס קרוסס, שוטרים נקראו לביתם של דניאל אלברט רוחאס בן ה-28 ובת זוגו, לאחר שזו התלוננה שאיים עליה ומנע ממנה לעזוב את הבית. לדבריה, היא בדיוק הייתה בחדר השינה שלהם וארזה בגדים כדי לעזוב אותו, כשרוחאס נכנס פנימה והחל לערוך חיפוש על גופה בניגוד לרצונה. הוא אמר לה שהיא מזכירה לו את שחקנית הפורנו שראה בסרט פורנוגרפי בלילה, וחיפש סימנים ייחודיים על גופה שהיו זהים לזו של השחקנית. 


לאחר מכן, הוא שלף סכין ואיים עליה באמצעותו, ומנע ממנה לעזוב את הבית. למרבה המזל היא הצליחה לברוח לבסוף, וכשהשוטרים הגיעו, הם מצאו אותה ליד בית ספר יסודי בקרבת מקום.

השוטרים הודו שזה נראה להם מוזר שרוחאס טעה כך לגבי זהות בת זוגו, שכן השניים יחד כבר שש שנים ויש להם ילד משותף. כמובן שגם אם הייתה שחקנית פורנו, ההתנהגות הזאת לחלוטין לא נראתה לשוטרים מקובלת, והם עצרו את רוחאס באשמת תקיפה ואיומים, וכן בגין ניסיון לכלוא את בת הזוג.