כשאוהבים, כך נהוג לומר, אפשר להתגבר על הכל, ואין בעיה שאי אפשר לפתור על מנת לשמור שלום ואחווה בזוגיות. יחד עם זאת, אם אנשים מגיעים למצב בו הם מאשימים את בית המלון בו הם שוהים בבעיות הזוגיות שלהם, זה לא באמת יפתיע אם השלב הבא יהיה פרידה.

לאחרונה למשל, תייר שוויצרי תבע בית מלון בממפיס טנסי, בטענה שזה גרם לו לבעיות בנישואיו ולפרידה מאשתו. התייר, האנס פיטר גוק בן ה-53, שהה יחד עם בתו בבית המלון The Guest House at Graceland, באוקטובר 2017, כשבשעות הבוקר המוקדמות מערכת כיבוי האש בקומה שלהם החלה לפעול. בכתב האישום נגד בית המלון, גוק טען שהוא וביתו לא הצליחו למצוא את יציאת החירום, כיוון שזו לא הייתה מסומנת כראוי.
 

הוא התקשר לדלפק, שם נאמר לו שמדוברת באזעקת שווא, אך לקח לצוות המלון כחצי שעה להפסיק אותה. במשך כל הזמן הזה הוא וביתו נאלצו לחכות בחדרים שלהם, כשברקע האזעקה מחרישת האוזניים. כתוצאה מכך שנחשף לרעש החזק במשך זמן כה רב, גוק אובחן כסובל מטינטון -  תופעה שבה אדם שומע צליל או רעש שאין לו מקור חיצוני אמיתי.

הבעיה הזו עלולה לגרום לסובלים ממנה לדיכאון, חרדה, הפרעות שינה והפרעות תקשורת. במקרה של גוק, זה גרם לטענתו לבעיות בנישואיו וכעת הוא ואשתו, מגדלנה, גרים בבתים נפרדים. גוק תובע פיצויים מהמלון בסך 75,000 דולרים, בטענה שלא עמודו בתנאים הדרושים מעסק לבטיחות אש. נכון לעכשיו, ההליך המשפטי נגד בית המלון נמצא בעיצומו.
  

via GIPHY