מי שאמר לראשונה שלאהבה אין גיל כנראה לא התכוון לזה פשוטו כמשמעו, ולו חי כיום היה ודאי מתלונן שאנשים לא הבינו אותו. אחרי הכל, בימינו זוגות באמת לוקחים את הביטוי הזה כפי שהוא ומנהלים קשרים רומנטיים עם מי שצעיר או מבוגר מהם בעשורים רבים. אומנם כל עוד מדובר באנשים שעברו את גיל 18 אין עם זה בעיה, אבל זה לא אומר שהסביבה תקבל את זה.


ברוב המקרים, אנשים לא יגיבו בצורה חיובית לקשר עם פער גילאים גדול, בייחוד כשהאישה מבוגרת מהגבר. תוכל להעיד על כך אמא לתשעה מפרת', אוסטרליה, שהתארסה לאחרונה לגבר שצעיר ממנה ב-21 שנים. אם יש משהו אחד שטינה דיקסון בת ה-45 למדה מהקשר עם ברנדון בן ה-24, הוא שאנשים תמיד ידברו ואין מה לעשות לגבי זה. 
 

 
את אהובה הצעיר הכירה טינה, אחות במקצועה, כשהוא התעניין בחדר שהשכירה בביתה ב-2013. "אחרי שהייתי רווקה במשך שנים, שמחתי שיש לי הכנסה נוספת, אז השכרתי לו את חדר האורחים שלי", הסבירה ל"סאן" הבריטי. "הוא היה חברותי, אבל בזמנו לא חשבתי עליו באופן רומנטי וקיוויתי לפגוש בן זוג בגילי או מבוגר ממני".

היא הניחה שקשר זוגי עם ברנדון לא נמצא על הפרק, אבל הוא כל הזמן שלח לה רמזים שהעידו אחרת: "לבסוף, שלושה חודשים אחרי שהוא עבר לגור אצלי, הוא הציע לי לצאת איתו לדייט. אמרתי כן אבל הייתי מאוד לחוצה מזה". מאחר שטינה וברנדון חששו מתגובת הסביבה, הם יצאו בסתר במשך שישה חודשים, עד שלבסוף סיפרו למשפחה. "בהתחלה התביישתי, לא רציתי להחזיק את ידו בפומבי, למקרה שמישהו שאנחנו מכירים יהיה שם", סיפרה טינה, והוסיפה שבמשך כל הזמן הזה הם גם התנזרו מסקס. 
 

 
טינה מודה שכעת שתי המשפחות מקבלות את הקשר שלהם ברוח טובה, אבל זה לא היה כך בהתחלה: "אחד הילדים שלי מאוד כעס בהתחלה, בגלל שהם באותו גיל. אבל עכשיו הוא בסדר עם זה, כל הילדים שלי מסתדרים עם ברנדון". מלבד ילדיה של טינה, שכולם גדולים מברנדון או בגיל שלו, יש להם שני ילדים משותפים.
 
"מעולם לא חשבתי שאבלה את שארית חיי עם מישהו שצעיר יותר משלושה מילדיי, חשבתי שהם לא בוגרים. אבל עכשיו אני מבינה שטעיתי", סיפרה. "אני רוצה ללמד את הילדים שלי שאהבה מגיעה בכל הצורות, הגילאים והזמנים. המצב שלנו נראה מטורף לאחרים, אבל כל עוד יש לנו האחד את השנייה אנחנו מאושרים".