אחד הדברים המעצבנים ביותר שיכולים לקרות הוא שמשהו בגוף מגרד לנו, סתם כך ביום בהיר אחד בלי שום אזהרה. יחד עם זאת, יש מי שדווקא מסוגלים לראות את הצד החיובי בזה, וטוענים שאם מגרד לנו באזורים ספציפיים בגוף זה דווקא יביא לנו מזל. לאחרונה למשל, אישה ממישיגן סיפרה שהיא חייבת את הזכייה שלה בלוטו ליד המגרדת שלה.



זה נשמע הזוי לחלוטין, אבל ג'אקי פארטר בת ה-28, משוכנעת שאילולא העקצוץ המעיק הזה, היא לא הייתה הופכת בין לילה למיליונרית. "היד שלי החלה לגרד לפני חודש, ושמעתי שזה אומר שאותו אדם צפוי לקבל סכום גדול של כסף, אז התחלתי לקנות כרטיסים מאז", סיפרה פארטר לחברת הלוטו של מישיגן milotteryconnect.



על פי האמונה התפלה אליה פארטר מתכוונת, אם כף יד שמאל מגרדת זה אומר שתכנסו לחובות, בעוד גירוד בכף יד ימין אומר שתקבלו הרבה כסף. היא לא פירטה איזו יד גרדה לה, אבל אפשר לשער שלא מדובר ביד שמאל. 

אומנם אמונות תפלות ידועות כחסרות בסיס, אבל הן כן יכולות לפעמים לדרבן אנשים לעשות דברים שטובים להם. במקרה של פארטר, זה הוביל אותה לזכות בשני מיליון דולרים, במהלך הגרלת ה"מגה מיליון" שנערכה בשבוע שעבר. "התעוררתי בוקר אחד כשחברתי התקשרה אלי, היא אמרה לי שמישהו קנה כרטיס שזכה בסכום גדול מאוד", סיפרה. "הארוס שלי ג'ים ואני יצאנו מהמיטה במהירות ונסענו לסרוק את הכרטיסים את בחנות. כשגילינו שזכינו הלב של שנינו החסיר פעמים והלכנו לחגוג".


לדבריה, כבר יש לה תכניות גדולות עבור הכסף והיא יודעת בדיוק מה תעשה איתו: "אני רוצה לקחת את הילדים שלי לקניות, אחרי זה אנחנו נשים חלק מהכסף בבנק, ואולי נפתח מסעדה קטנה". באשר ליד שלה, פארטר סיפרה ש"היד שלי כבר לא מגדרת לי, עכשיו היא רק מזיעה. אני לא מאמינה שזכיתי".

via GIPHY