אם אתם מתכננים  יום אחד לפרוץ למקום כלשהו, לא משנה מה תעשו - אל תשתכרו או תיקחו סמים לפני כן. אחרת אתם עלולים לא רק להסתבך עם החוק, אלא גם לעשות לעצמכם הרבה מאוד בושות. לאחרונה צעיר מבריטניה למד זאת בדרך הקשה, כשפרץ לבית ולא הצליח לצאת בגלל שהיה שיכור ומסומם. הבעלים לבסוף נאלצה לעזור לו למצוא את דלת הכניסה.



אבל האירוע המביך הזה היה רק סופו של מסע פשיעה מאוד מוזר, אותו ביצעו דני הוקינס בן ה-26 וידידה שלו בעיר אקסטר. לאחר שלקח כ-50 כדורי הרגעה, הוקינגס והידידה עצרו בסופרמארקט מקומי, ובעוד היא מחכה בחוץ ושומרת, הוא דחף בקבוק יין למכנסיו. לאחר מכן הוא חזר למקום וניסה לגנוב כרטיסי לוטו, אך נכשל במשימה.



על פי דיווח של חדשות Metro, התחנה הבאה שלהם הייתה רשת מזון מהיר. גם הפעם, בעוד הידידה שמרה בחוץ, הוקינגס נכנס והחל לגנוב אוכל ושתייה. בשלב מסוים, מנהל המקום שמע רעש ונכנס למטבח של המזללה. הוקינגס כבר לא היה שם, אבל הוא השאיר אחריו הרבה מאוד בלגן ועקבות של מיץ. כשהמנהל הלך אחר עקבות המיץ, שהמשיכו גם מחוץ למבנה, הוא ראה את הוקינגס פורץ לבית מגורים בקרבת מקום.

על פי דיווח של ה- North Devon Gazette, הדיירת התעוררה מהרעש שהוקינגס עשה, ונדהמה לראות אותו אוחז בקופסת גלידה ונודד מחדר לחדר. "צא החוצה", היא צעקה לעברו וראתה שהוא מנסה אבל לא מצליח. "לא, אתה לא יכול לצאת משם", היא אמרה כשהוא נכנס לחדר אחר. לבסוף, באקט יוצא דופן ומתוך רחמים, האישה הביאה את המפתחות ופתחה לו את דלת הכניסה. "אני חושבת שהוא היה בהלם והוא גם מאוד פחד כשהוא ראה אותי. הוא לא הצליח למצוא את הדרך החוצה", סיפרה האישה בבית המשפט.

הוקינגס וחברתו לפשע, שניהם חסרי בית, נתפסו זמן קצר לאחר מכן. הוא נמצא כשבידיו גלידה, מיץ תפוזים, פחיות בירה וכדורי הרגעה. הוקינגס טען בבית המשפט שאינו זוכר דבר מאותו הלילה, בגלל שלקח המון כדורים ושתה הרבה אלכוהול. אבל הבעיה הייתה שלהוקינגס יש עבר פלילי עשיר מאוד, כשבין היתר הוא הואשם בהחזקת סמים ובעבירות אלימות שונות. מרישומי בית המשפט עולה שהוא קיבל הזדמנויות רבות להשתקם, אך חזר לפשיעה שוב ושוב. העונש שקיבל הפעם הוא 14 חודשי מאסר בפועל.